• Anonym (Julie­)
    Thu 29 Aug 2019 07:19
    819 visningar
    3 svar
    3
    819

    Kramp i slidan!

    Sista gången jag och mitt ex låg med varandra så fick jag ont, typ som kramp i slidan/livmodertappen och vi var tvungna att avbryta. Detta var för ca ett halvår sedan och jag har inte tänkt på det! Har aldrig hänt innan vad jag kan minnas!

    Nu har jag träffat en ny kille och igår låg vi med varandra för första gången. Men nu fick jag ont på liknande vis igen, fast efteråt! Inte lika ont denna gång som med exet, men ändå inte särskilt behagligt, gick över efter 5 minuter typ.

    Men nu undrar jag vad som är fel och är rädd att det ska bli så här varje gång vi ligger!

    Någon som känner igen det jag beskriver?

    Kan tillägga att jag har kopparspiral.

  • Svar på tråden Kramp i slidan!
  • Anonym (Lugn)
    Fri 30 Aug 2019 17:53
    #1

    Ingen fara!

    Det händer mig ibland efter sex, både vaginal kramp och analkramp. Jobbigt men ofarligt.

  • Anonym (+1)
    Fri 30 Aug 2019 22:28
    #2

    Får jag oxå, även efter onani, efter knipövningar, o ibland bara när jag är utan anledning.

    Är du ordentligt kåt, uppvärmd o våt? Alltså att inte bara ditt huvud är på utan att även din kropp är ordentligt uppvärmd o villig innan sex?

  • Anonym (Julie­) Trådstartaren
    Mon 2 Sep 2019 07:43
    #3

    Nu har jag haft sex flera gånger med min nya darling och har inte upplevt detta problem mer! Var väldigt obehagligt och blev rädd att det skulle bli så varje gång vi låg, men nu verkar det lugnt!

Svar på tråden Kramp i slidan!