• Anonym (Undrande Q)

    Känner du din mans sprut när han kommer i dig?

    Utveckla gärna. Jag tycker det känns fint och upphetsande de gånger jag känner min mans sprut i mig :) Vad tycker ni?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Känner du din mans sprut när han kommer i dig?
  • Miss Sunny

    Ja, med en yngre viril älskare kan jag känna det ibland.  Om han inte har kommit på ett tag, och är riktig kåt.  Nån har en kraftig stråle, då kan jag känna en härlig värme som sprids. Ger extra njutning kombinerad med dom härliga ryckningana precis innan. Är bara så gudommligt skönt.

  • Anonym (Eli)

    Brukar kunna känna min kks sprut ibland. Men tyvärr inte varje gång - oftast bara när han inte kommit på ett tag och jag har kåtat upp honom rejält, då brukar det komma väldigt mycket med kraft :P Det pulserar och blir lite varmt och som ett tryck inuti. Väldigt härligt ^^ Har det inte gått så länge sedan sist så Kan jag känna det ändå, men oftast inte så mycket, om ens alls.

  • Anonym (Undrande Q)

    Jag känner det ibland. Oftast beror det på att hans sprut är kraftigare om vi inte har haft sex på länge. Sedan tror jag att det beror på hur kåt jag själv är ibland. Under ÄL tycker jag att det är riktigt hett  Cool

  • Anonym (Gift kvinna)

    Med maken ibland ja.Med min älskare varje gång.han har alltid stor mängd som känns.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Undrande Q) skrev 2019-08-30 15:46:03 följande:

    Utveckla gärna. Jag tycker det känns fint och upphetsande de gånger jag känner min mans sprut i mig :) Vad tycker ni?


    Min fråga är, känner du sprutet eller känner du hur han liksom pulserar när sperman sprutar ut? Dvs, är det stötarna du känner eller känner du när sperman träffar slidväggen? Det sista känns för en oinvigd som konstigt men det kanske finns så många känselpunkter inne i fittan så detta går att avgöra?
  • Anonym (Gift kvinna)
    Anonym (Man) skrev 2019-09-03 16:23:10 följande:
    Min fråga är, känner du sprutet eller känner du hur han liksom pulserar när sperman sprutar ut? Dvs, är det stötarna du känner eller känner du när sperman träffar slidväggen? Det sista känns för en oinvigd som konstigt men det kanske finns så många känselpunkter inne i fittan så detta går att avgöra?
    Nog har jag känt strålen med sperma djup i mig och inte bara pulserandet i lemmen.
  • Anonym (Undrande Q)

    Jag har absolut känt strålen av sperma. Men bara om den träffar "rätt". Om den gör det beror förmodligen till viss del på mig själv. Samlagsställning, kåthet, tid i menscykeln mm. Misstänker att jag är känsligare i den så kallade A-punkten, och att jag har lättare för att känna sprutet i mig om ollonet hittar "rätt" där. Utforskar och intresserar mig mer och mer för denna djupare njutning. Kul om någon vill dela erfarenheter :)

  • Anonym (Esme)

    Jag har aldrig känt sprutet, men jag känner pulsationerna väldigt väl. Å det är så jäkla häftigt! För några år sen gjorde jag inte det, vet inte varför. Men nu känner jag det varje gång.

  • Anonym (Hmm)

    Hon känner nog inte själva sprutet .... MEN - hon missar fan inte
    när det går. Hörs och känns - det lovar jag!

Svar på tråden Känner du din mans sprut när han kommer i dig?