• Anonym (Man)
    Sat 31 Aug 2019 22:58
    1122 visningar
    20 svar
    20
    1122

    Rätt nöjd med sitt sexliv - vad krävs för att du ska bli supernöjd?

    Detta vänder sig till Dig som känner att du har ett rätt okej sexliv ändå.

    Du är rätt nöjd men om du fick sätta ett betyg på ditt sexliv skulle du betygssätta det över medel men ändå inte i topp. Låt säga att du sätter 3 av 4 i betyg och en 4 betyder att du är supernöjd. Vad skulle krävas för att du skulle betygssätta ditt sexluv med en 4:a? Det vill säga högsta betyg?

    Är det saker du behöver ändra på eller som sin partner måste ändra på?

  • Svar på tråden Rätt nöjd med sitt sexliv - vad krävs för att du ska bli supernöjd?
  • Anonym (Anony­m)
    Sat 31 Aug 2019 23:05
    #1

    Jag vill att min sambo ska våga lite mera. Jag ger tips men han kör på som vanligt. Det är visserligen skönt men jag vill prova mera.

  • Xzx
    Sun 1 Sep 2019 00:16
    #2

    Om hon älskade att svälja och verkligen Bad om att få göra det... Det är det Enda jag saknar just nu!

  • Anonym (Svälj­a)
    Sun 1 Sep 2019 01:15
    #3
    Xzx skrev 2019-09-01 00:16:51 följande:

    Om hon älskade att svälja och verkligen Bad om att få göra det... Det är det Enda jag saknar just nu!


    Samma här. Men hon håller på och tränar på det, så snart är det perfekt.
  • Xzx
    Sun 1 Sep 2019 01:20
    #4
    Anonym (Svälja) skrev 2019-09-01 01:15:18 följande:
    Samma här. Men hon håller på och tränar på det, så snart är det perfekt.
    Alltså hon gör det, men inte som att hon älskar att göra det, utan mer liksom... för min skull. Träffade en förut som verkligen Älskade att svälja och kunde ibland be om att "bli matad". Synd att hon var så Jävla crazy i övrigt, för det där var fan bland det härligaste jag varit med om :P
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Sun 1 Sep 2019 08:38
    #5
    Anonym (Anonym) skrev 2019-08-31 23:05:24 följande:

    Jag vill att min sambo ska våga lite mera. Jag ger tips men han kör på som vanligt. Det är visserligen skönt men jag vill prova mera.


    När du skriver att han ska våga lite mera, kan du precisera lite mera vad du menar? Du är ju anonym så han får inte veta att du skriver här.
  • Anonym (enrik­tigkar­l)
    Sun 1 Sep 2019 09:06
    #6

    Att hon någon gång skulle vilja suga av mig.

  • Anonym (Anony­m)
    Sun 1 Sep 2019 10:35
    #7

    Jag skulle önska lite mer varierat förspel. Inte bara att vi klär av oss och han börjar smeka mig mellan benen. Bet honom att ta på mina bröst eller kyssa mig men han är så fokuserad mellan mina ben så han verkar stänga av hörseln helt.


    Anonym (Man) skrev 2019-09-01 08:38:25 följande:

    När du skriver att han ska våga lite mera, kan du precisera lite mera vad du menar? Du är ju anonym så han får inte veta att du skriver här.


  • Anonym (Gift kvinna­)
    Sun 1 Sep 2019 10:40
    #8

    Över medel för mig. Trekanter med maken,sen ordnade han så extramannen hälsade på när han var på jobbet. bara härligt!

  • Anonym (Svälj­a)
    Sun 1 Sep 2019 11:39
    #9
    Xzx skrev 2019-09-01 01:20:31 följande:

    Alltså hon gör det, men inte som att hon älskar att göra det, utan mer liksom... för min skull. Träffade en förut som verkligen Älskade att svälja och kunde ibland be om att "bli matad". Synd att hon var så Jävla crazy i övrigt, för det där var fan bland det härligaste jag varit med om :P


    Hon har börjat älska det, men hon måste träna för att få till de riktiga djupa munknullen.
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Sun 1 Sep 2019 13:48
    #10
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-01 10:35:12 följande:

    Jag skulle önska lite mer varierat förspel. Inte bara att vi klär av oss och han börjar smeka mig mellan benen. Bet honom att ta på mina bröst eller kyssa mig men han är så fokuserad mellan mina ben så han verkar stänga av hörseln helt.


    Ok, jag förstår vad du menar. Det är tyvärr lätt att gena och hoppa rakt på blomman och det är kanske inte bäst alla gånger. Mera förspel och mera variation till folket!
  • Anders­Hag
    Sun 1 Sep 2019 13:52
    #11

    Jag skulle önska att jag kunde bli påsatt någon gång.

  • Anonym (Anony­m)
    Sun 1 Sep 2019 17:04
    #12
    Anonym (Man) skrev 2019-09-01 13:48:32 följande:

    Ok, jag förstår vad du menar. Det är tyvärr lätt att gena och hoppa rakt på blomman och det är kanske inte bäst alla gånger. Mera förspel och mera variation till folket!


    Fick min vilja igenom idag. Mycket nöjd både jag och sambon.
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Sun 1 Sep 2019 20:10
    #13
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-01 17:04:55 följande:

    Fick min vilja igenom idag. Mycket nöjd både jag och sambon.


    Hoppsan, trevligt.
  • Anonym (Ok)
    Mon 2 Sep 2019 17:58
    #14

    Hade varit kul att få orgasm någon gång.

  • Anonym (Signa­tur)
    Tue 7 Jan 2020 23:46
    #15

    Hade varit kul med lite sexiga kläder. Inte strunt som spetsunderkläder, utan jag menar t.ex. catsuit och grenhöga stövlar.

  • Anonym (Ansva­r)
    Wed 8 Jan 2020 00:01
    #16
    Anonym (Ok) skrev 2019-09-02 17:58:55 följande:

    Hade varit kul att få orgasm någon gång.


    Varför ser du inte till att få det då?
  • Wed 8 Jan 2020 00:45
    #17

    Jag önskar att han var lite mer aggressiv, liksom tog för sig mer, men vi är fortfarande ganska nya för varann så han är nog lite blyg. Blir ofta så att det blir jag som får ta initiativ, vilket inte gör mig nåt, men längtar efter att bli "tagen". Önskar även att han hade högre sexdrift och inte behövde så lång tid för återhämtning, men han säger att han börjar bli gammal, haha xD

  • Anonym (Vill)
    Wed 8 Jan 2020 00:47
    #18

    Det som saknas är att hitta en man som kan ge mig en fontänorgasm. 

  • Anonym (Frun)
    Wed 8 Jan 2020 01:14
    #19

    Skulle ge sexet 3-3,5 av 4.

    Skulle vilja ha sex i sängen men där ligger vår 3-åring (vi är lite kräsna med nästa bostadsköp och bor just nu för litet). Så nu blir det köket, soffan, duschen. Hade varit skönt att få ligga i sängen för omväxling.

    Avdraget är: Att han skulle behöva ett bättre minne. Jag säger vad jag gillar och han märker det natuligtvis också men ibland glömmer han bort vad jag sagt eller gått igång på. Detta har iofs blivit mycket bättre sista året. Så hurra för det. Men ett exempel - jag vill att han slickar mig som om han slickade på en glass, men han spänner tungan ibland när han glömmer bort sig - det är inte så bra...men jag gör säkert grejer han tycker är mindre bra.

    Senaste året har sexet blivit riktigt bra, vi har bla börjat prata mer sex och har typ tutorials med varandra - dvs att vi pratar om en sexgrej och så får man prova sig fram på varandra under tiden att man pratar om hur det känns/vad man vill etc. Det kanske låter konstigt men det är riktigt upphetsande och det blir bra. Detta sker ju såklart inte varje gång.

  • Anonym (Trött­)
    Wed 8 Jan 2020 02:54
    #20

    Önskar att mina partners (dejtar en i taget), fattade g-punkts stimulans så att jag fick komma oftare än inte. Det verkar vara otroligt svårt och motvilligt att ta till sig instruktioner för många män. Även när de testat och lyckats så nästa gång är det ändå som som att ?nä, jag vill hellre göra så här? och så kör de samma gamla trick som ev funkade med exet, eller tycker att det får räcka med lite in och ut till vardags. Med fingrar i rätt vinkel och lite slick eller pill i lagom rytm så tar det tre minuter för mig, så fattar inte motståndet.

Svar på tråden Rätt nöjd med sitt sexliv - vad krävs för att du ska bli supernöjd?