• Sun 1 Sep 2019 21:59
    402 visningar
    3 svar
    3
    402

    Positivt CB digital med vecka, negativt RFSU

    Hej.

    Är så förvirrad. Jag testade positivt i tisdags (på BIM) med CB early. Tog då ett RFSU som var negativt (inte helt konstigt eftersom hormonet kanske precis var tillräckligt på early).

    I torsdags plussade jag på ett digitalt med veckoindikator (bilden).

    Av någon anledning kände jag en oro i kroppen idag och ville testa igen. Tog då ett RFSU som fortfarande är negativt, dock inte med morgonurin.

    Tog då även ett till CB digitalt med veckoindikator som fortfarande är positivt med samma siffror. Så förvirrad!! Har det hänt er?

    Jag har inte blödigt något, fortfarande lite spända och ömma bröst. Är det möjligtvis ett tidigt missfall? Känner mig orolig och snurrig. Hoppas någon har någon klok tanke för jag vet inte vad jag ska tro.

    Kram!

  • Svar på tråden Positivt CB digital med vecka, negativt RFSU
  • Anonym (Lee)
    Tue 3 Sep 2019 12:14
    #1

    Jag tror kanske att din bim kanske egentligen är senare än vad du tror, Alternativt att ägget fäst sent, så att du är kortare gången än vad du tror.

    Isf kanske du fortfarande har för låg nivå av hcg för att få utslag på rfsu?

    Hur går det nu? Har du testat igen?

  • Tue 3 Sep 2019 15:32
    #2
    Anonym (Lee) skrev 2019-09-03 12:14:37 följande:

    Jag tror kanske att din bim kanske egentligen är senare än vad du tror, Alternativt att ägget fäst sent, så att du är kortare gången än vad du tror.

    Isf kanske du fortfarande har för låg nivå av hcg för att få utslag på rfsu?

    Hur går det nu? Har du testat igen?


    Hej, och jättetack för att du tog dig tid att svara. :) Det blev tyvärr som jag va rädd för - ett missfall i vecka 5. Blöder för fullt nu och har smärtor från livmodern. Lillen kunde helt enkelt inte stanna denna gång så jag hoppas på bättre lycka nästa gång. Kram!
  • Anonym (Lee)
    Tue 3 Sep 2019 16:20
    #3
    hoppfull26 skrev 2019-09-03 15:32:58 följande:
    Hej, och jättetack för att du tog dig tid att svara. :) Det blev tyvärr som jag va rädd för - ett missfall i vecka 5. Blöder för fullt nu och har smärtor från livmodern. Lillen kunde helt enkelt inte stanna denna gång så jag hoppas på bättre lycka nästa gång. Kram!
    Åh vad synd! 
    Men man får väl tänka att det kanske var ett dåligt ägg som kroppen rensade bort. Hoppas det går bättre nästa gång. Kram!
Svar på tråden Positivt CB digital med vecka, negativt RFSU