• Tue 3 Sep 2019 19:41
    1448 visningar
    46 svar
    -1
    46
    1448

    Vart är det konstigaste stället du har haft sex?

    Hej

    Jag tyckte det kunde va kul och få höra lite rövarhistorier om de konstigaste stället du/ni har haft sex på om man så vill, om inte nannat inspirerar andra att testa detsamma haha gud

    Tack på förhand!! H

  • Svar på tråden Vart är det konstigaste stället du har haft sex?
  • Wed 11 Sep 2019 23:41
    #31

    I Lunds domkyrka!

  • Thu 12 Sep 2019 03:44
    #32

    På Etnografiska museet i Stockholm.
    I en utställning om Eskimåer.
    Folk gick förbi medans vi höll på mitt i montern om säljakt.
    Min flickvän hade bruna dressbyxor vilket är helt orelevant antar jag, men vittnar om vilka märkliga detaljer man minns så här tjugo plus år senare.
    Alla gick i jeans på den tiden utom hon. Vacker kvinna helt klart, på många vis.
    Kul var det i alla fall och vi gjorde ett par museum till efter det.
    Även gjort det på Historiska museet med annan flickvän på vikingautställningen för en fem år sen, hon i hela skoluniformskittet. Henne saknar jag.

  • Anonym (Tyra)
    Thu 12 Sep 2019 04:17
    #33

    På ett lastbilsflak med min älskare

  • Anonym (maja)
    Thu 12 Sep 2019 05:10
    #34
    +1

    På baksidan av min grundskolas(gick i nian) gympasal. Mot väggen. Medans treorna och fyrorna sjöng sina sommarlovssånger på andra sidan byggnaden. Det var den enda stunden den dagen som maken kunde komma ifrån jobbet.

    På ett biljardbord medans vi passade makens småsyskon(som var så korta att de inte kunde se oss uppe på bordet!).

    På mina föräldrars tak. Maken brukade klättra upp för en spaljé när det mörknat för att vi skulle kunna ses, men min säng gnisslade så vi vågade inte ligga där.

    I omklädningsrummet under pågående gympalektion i åttan. Jag smet ifrån.

    I skafferiet under pågående dopkalas.

    I sängen på bb medans barnmorskan var ute.

    Under ett bord på makens systers bröllop.

    På ett skötbord på bvc.

    I mina föräldrars säng under ett julfirande.

    Finns massa mer exempel...

  • Anonym (Jonny­)
    Thu 12 Sep 2019 15:44
    #35

    I en omklädningshytt på termalbadet Hotell Gellert i Budapest. Inget tak på hytten och ovanför en galleria där vakter kunde titta ner. (Men vi gjorde i alla fall inte som ett annat par, hade sex i bassängen medan andra simmade runt omkring...)

  • Thu 12 Sep 2019 15:49
    #36

    I ett skyltfönster efter stängning, fast med trafik utanför

    På en genomresa på en allmän väg i en rastficka i en by i Norrland, bakom en buske mitt på dagen

  • Merkel
    Thu 12 Sep 2019 16:00
    #37

    Skoltoaletten när jag gick i sjuan och hon åttan. Det hände flera gånger

  • Sun 15 Sep 2019 00:13
    #38
    Anonym (maja) skrev 2019-09-12 05:10:16 följande:

    På baksidan av min grundskolas(gick i nian) gympasal. Mot väggen. Medans treorna och fyrorna sjöng sina sommarlovssånger på andra sidan byggnaden. Det var den enda stunden den dagen som maken kunde komma ifrån jobbet.

    På ett biljardbord medans vi passade makens småsyskon(som var så korta att de inte kunde se oss uppe på bordet!).

    På mina föräldrars tak. Maken brukade klättra upp för en spaljé när det mörknat för att vi skulle kunna ses, men min säng gnisslade så vi vågade inte ligga där.

    I omklädningsrummet under pågående gympalektion i åttan. Jag smet ifrån.

    I skafferiet under pågående dopkalas.

    I sängen på bb medans barnmorskan var ute.

    Under ett bord på makens systers bröllop.

    På ett skötbord på bvc.

    I mina föräldrars säng under ett julfirande.

    Finns massa mer exempel...


    Här måste jag få reda ut lite. Du hade alltså sex med din make när du gick i nian? Med andra ord du gifte dig senare med den person som i högstadiet var din pojkvän? 

    Nästa klargörande, i sängen på BB, du var alltså nyförlöst och ni låg?
  • Anonym (maja)
    Sun 15 Sep 2019 06:50
    #39
    Man 78 skrev 2019-09-15 00:13:50 följande:

    Här måste jag få reda ut lite. Du hade alltså sex med din make när du gick i nian? Med andra ord du gifte dig senare med den person som i högstadiet var din pojkvän? 

    Nästa klargörande, i sängen på BB, du var alltså nyförlöst och ni låg?


    Jag träffade maken när jag gick i åttan. På bb låg vi innan barnet fötts(och innan vattnet gått!).
  • Anonym (kille­)
    Sun 15 Sep 2019 08:21
    #40

    Kanske inte "konstiga" ställen men ändå. 

    På Sturebadet i en badtunna där, de hade/har nått rum där det var som två badbaljor, jag var i ena och tjejen i den andra. Sen hoppade hon över i min och vi hade sex där.

    Hade en gammal tjej med fetisch för att suga kuk offentligt. Efter en middag på Den Gyldene Freden så skulle hon prompt sug av mig offentligt, vi ställde oss i "korsningen" mellan Pelikansgränd/Gaffelgränd har jag för mig i Gamla stan. Jag fick dock panik efter nån minut och vi slutade. Hon kunde bli väldigt sur om hon inte fick som hon ville så på väg hem så var jag tvungen att snabbt tänka ut ett ställe som var offentligt men ändå avskilt. Så det blev om man går över bron på Gullmarsvägen från Gullmarsplan mot Årsta, så på höger sida finns ett stort gammalt träd vad jag minns, bakom trädet tog jag henne bakifrån. Alla i hyreshuset tvärsöver borde kunnat sett oss, tur det var rätt mörkt (sen oktoberkväll).

  • Anonym (Hmm)
    Sun 15 Sep 2019 09:39
    #41

    När maken och jag var nyförälskade fick vi till det på några offentliga platser ;).

    Var på Malta och bodde på ett litet hotell i st julians. Vi tog en promenad och hamnade vid hotell hiltons kaj. Där mot en lyktstolpe drogs byxorna ner och jag blev tagen bakifrån. Nu på senare år har jag tänkt att det säkert fanns övervakningskameror där, inget vi tänkte på då när vi var 20 år, haha.

    Toaletten inne i Gustavsviks badet.

    Med maken på toaletten på en gayclub, när jag och maken följde med vår gaykompis till clubben.

    Nu har vi varit tillsammans i 15 år, väntar 3e barnet och sexet är mycket bra men på mer bekväma ställen ;). Kan dock tänka mig att vi blir mer spontana igen när barnen är större, haha.

  • Sun 15 Sep 2019 11:15
    #42
    Anonym (maja) skrev 2019-09-15 06:50:08 följande:

    Jag träffade maken när jag gick i åttan. På bb låg vi innan barnet fötts(och innan vattnet gått!).


    Ni har en hög sexdrift verkar det som.

    Barnmorskan undrade inte vad det var för vitt klet i vägen när hon gjorde nästa check? ;)
  • Anonym (maja)
    Sun 15 Sep 2019 16:54
    #43
    Man 78 skrev 2019-09-15 11:15:48 följande:

    Ni har en hög sexdrift verkar det som.

    Barnmorskan undrade inte vad det var för vitt klet i vägen när hon gjorde nästa check? ;)


    Oja... Jag "krystade" ut satsen för att det inte skulle märkas
  • Anonym (H..)
    Sun 15 Sep 2019 17:22
    #44

    Jag gick media på gymnasiet och vi redigerade därför mycket film på lektionerna. Jag och min dåvarande pojkvän låste in oss i ett av redigeringsbåsen och hade sex.

    Vi hade även sex på en av skolans handikapptoalett.. Inte så vidare sexigt, haha.. Uh!

  • Anonym (Man)
    Sun 15 Sep 2019 17:59
    #45

    I baksätet i en Ford Fiesta,

    Oj,det var trångt.

    Men jag var ung och vig( 16 år),

    hon var ca 50.

    För övrigt min sexdebut

  • Sun 15 Sep 2019 18:49
    #46
    Anonym (maja) skrev 2019-09-15 16:54:41 följande:

    Oja... Jag "krystade" ut satsen för att det inte skulle märkas


    Haha bra jobbat. Var det skönt.
Svar på tråden Vart är det konstigaste stället du har haft sex?