• Anonym (Förebild?)

    Dotterns förskollärare åt på Mcdonalds!

    En sak som förvånade mig igår och jag har reflekterat över var att jag såg igår att dotterns förskollärare åt på mcdonalds. Jag tycker att är man förskollärare ska man inte äta sån skit, då är man ingen förebild. I förskolan tvingas ju barnen smaka på allt och äta mycket sallad, men så igår såg jag denna förskollärare sitta och äta en hamburgare med stor pommfritt och läsk till. Ska jag ta upp detta med förskolechefen? Man får ju tänka lite på hur man beter sig som förskollärare liksom. Jag var där för att köpa en sallad på vägen hem, jobbade sent igår, och då såg jag hur denne förskolläraren satt och glufsade i sig sin hamburgare. Känns inte riktigt seriöst som förskollärare. Vad tycker ni? Hur hade ni reagerat om era barns lärare/förskollärare eller what ever åt på mcdonalds?

  • Svar på tråden Dotterns förskollärare åt på Mcdonalds!
  • Anonym (Jaha?)

    Eh jaha? Förskolläraren får väl äta/göra vad hen vill på sin fritid, precis som du? Varför ska du gå till förskolechefen för detta? Ska jag gå till din chef och klaga på dig att du gick till McDonalds igår kväll?

  • Anonym (Förebild?)
    Anonym (Jaha?) skrev 2019-09-05 18:18:45 följande:

    Eh jaha? Förskolläraren får väl äta/göra vad hen vill på sin fritid, precis som du? Varför ska du gå till förskolechefen för detta? Ska jag gå till din chef och klaga på dig att du gick till McDonalds igår kväll?


    Min chef har inte med det att göra.
  • Anonym (Jaha?)
    Anonym (Förebild?) skrev 2019-09-05 18:19:48 följande:

    Min chef har inte med det att göra.


    Nej och inte hennes heller. Släpp det nu. Herregud, har man inga problem så skapar man sig tydligen det. Suck.
  • Virriga Vera
    Anonym (Förebild?) skrev 2019-09-05 18:16:07 följande:

    En sak som förvånade mig igår och jag har reflekterat över var att jag såg igår att dotterns förskollärare åt på mcdonalds. Jag tycker att är man förskollärare ska man inte äta sån skit, då är man ingen förebild. I förskolan tvingas ju barnen smaka på allt och äta mycket sallad, men så igår såg jag denna förskollärare sitta och äta en hamburgare med stor pommfritt och läsk till. Ska jag ta upp detta med förskolechefen? Man får ju tänka lite på hur man beter sig som förskollärare liksom. Jag var där för att köpa en sallad på vägen hem, jobbade sent igår, och då såg jag hur denne förskolläraren satt och glufsade i sig sin hamburgare. Känns inte riktigt seriöst som förskollärare. Vad tycker ni? Hur hade ni reagerat om era barns lärare/förskollärare eller what ever åt på mcdonalds?


    Jag hade sagt hej och sedan gått vidare. Jag varken bryr mig eller förfasas av vad förskolelärare äter på sin fritid.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Förebild?) skrev 2019-09-05 18:16:07 följande:

    En sak som förvånade mig igår och jag har reflekterat över var att jag såg igår att dotterns förskollärare åt på mcdonalds. Jag tycker att är man förskollärare ska man inte äta sån skit, då är man ingen förebild. I förskolan tvingas ju barnen smaka på allt och äta mycket sallad, men så igår såg jag denna förskollärare sitta och äta en hamburgare med stor pommfritt och läsk till. Ska jag ta upp detta med förskolechefen? Man får ju tänka lite på hur man beter sig som förskollärare liksom. Jag var där för att köpa en sallad på vägen hem, jobbade sent igår, och då såg jag hur denne förskolläraren satt och glufsade i sig sin hamburgare. Känns inte riktigt seriöst som förskollärare. Vad tycker ni? Hur hade ni reagerat om era barns lärare/förskollärare eller what ever åt på mcdonalds?


    Hoppas och tror att detta är ett troll dom försöker ha lite skoj
  • Anonym (Förebild?)
    Anonym (Haha) skrev 2019-09-05 18:21:13 följande:
    Hoppas och tror att detta är ett troll dom försöker ha lite skoj
    Nej inget troll, utan en reflektion.
    Anonym (Jaha?) skrev 2019-09-05 18:20:42 följande:
    Nej och inte hennes heller. Släpp det nu. Herregud, har man inga problem så skapar man sig tydligen det. Suck.
    Problem? Jag undrar och reflekterar. Man är ju en förebild som förskollärare?
    Virriga Vera skrev 2019-09-05 18:21:10 följande:
    Jag hade sagt hej och sedan gått vidare. Jag varken bryr mig eller förfasas av vad förskolelärare äter på sin fritid.
    Ok. Jag tycker att de borde vara nyttiga under veckorna så som de predikar att våra barn ska vara.


  • klyban
    Anonym (Förebild?) skrev 2019-09-05 18:19:48 följande:
    Min chef har inte med det att göra.

    Dubbel standard, så lustig det blev för dig där..


    Du har inte med det och göra, Ö V E R H U V U D T A G E T   Solig
    Inte ens på nått sätt.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Solarn

    Haha, detta är nog en paroditråd på tråden där en förskolelärare har slöja på sig.Skrattande

  • klyban
    Anonym (Förebild?) skrev 2019-09-05 18:23:25 följande:
    Nej inget troll, utan en reflektion.
    Problem? Jag undrar och reflekterar. Man är ju en förebild som förskollärare?
    Ok. Jag tycker att de borde vara nyttiga under veckorna så som de predikar att våra barn ska vara.


    Definitivt är du det, men vad är reflektionen?
    Att dom på förskolan äter mat?


     


    För verkar som det saknas en hel del i TS och om varför du inbillar dig du äger vad folk ska äta.
    Vart kommer den hybrisen ifrån?


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
Svar på tråden Dotterns förskollärare åt på Mcdonalds!