• 19malin96

    Spöksträck?

    Hejhej på er!

    Nu är det så att vi har försökt bli gravida i 6 månader. Inte det längsta men ändå.

    Men till saken så tar jag alltid ett eller två test i månaden bara för att kolla och förväntade mig inget annat än det vanliga sträcket. Men nu kan jag inte bestämma mig om det bara är inbillning, spökar eller om vi lyckats denna gång. Har nämligen mens om 4 dagar. Så hjälp, vad är det jag kollar på?

    (Ursäkta mig för den stökiga bakgrunden, blir lätt så när man jobbar natt och inte har någon ork)


    Gravid?
  • Svar på tråden Spöksträck?
  • Orkide

    Jag ser ev en antydan till något streck men det är så pass svagt att jag säger varken bu eller bä. Men jag jan hålla tummarna för er

  • 19malin96

    Tog ett nu imorse och då blev det såhär, aldrig plussat förr så försöker att inte bli fölöör glad

  • Anonym (Hoppfullt)

    Hej! Jag ser också ett svaaaagt streck och eftersom att du har 4 dagar kvar till BIM så är det säkert därför. Skulle tro att det är ett plus men prova igen på BIM-dagen så är det säkert starkare då

  • 19malin96

    Har mens om två dagar, tagit ca 5 vanliga test plus digitalt. Alla positiva! Nu hoppas vi bara på att den vill stanna kvar

  • Anonym (Hoppfullt)

    GRATTIS TS!!!! Vi håller tummarna för att den ska hålla sig kvar!

  • Anonym (Hoppfullt)

    [quote=79885390][quote-nick]Anonym (Förvirrad) skrev 2019-09-07 16:00:50 följande:[/quote-nick]

    Hej hur tolkar ni detta test??[/

    Även ditt ser positivt ut, grattis

  • Orkide
    Anonym (Förvirrad) skrev 2019-09-07 16:00:50 följande:

    Hej hur tolkar ni detta test??


    Positivt. Grattis!
  • Lillan870

    hoppar in här ???? hade ägglossning för 1 vecka sedan nu då vi försöker bli gravida, varit extremt trött, haft stickningar, öm i magen, känns så konstigt allt, ömma bröstvårtor och värk i nedre magen. Beräknad mens om 6-7 dagar ungefär. Kunde inte hålla mig för ett test. Vet att det är för tidigt. Men fick ett väldigt svagt streck. Inbillar jag mig?

  • Josspersson

    Kommer med in här. Ägglossning förra veckan. Efter MA försöker vi igen. (Ingen mens i mellan) men haft ägglossning tror ja då kroppen känts som vanligt kan antyda något

Svar på tråden Spöksträck?