• mollyoshea

    Mammakläder butik i Göteborg

    Är det någon som har tips på var i Gbg med omnejd man kan gå för att prova ut mammabyxor? Är verkligen i desperat behov vid det här laget men har gjort flera felköp online och börjar tröttna ????

  • Svar på tråden Mammakläder butik i Göteborg
  • Etta

    HM i femman är den enda jag känner till, de har ganska mkt jeans men inte så mkt i övrigt. Håller med om att det är sjukt irriterande att det finns så få butiker med mammakläder!! Borde ju vara jättestor efterfrågan? Jag har köpt nästan allt online och också många felköp.

  • mollyoshea
    Etta skrev 2019-09-05 20:03:40 följande:

    HM i femman är den enda jag känner till, de har ganska mkt jeans men inte så mkt i övrigt. Håller med om att det är sjukt irriterande att det finns så få butiker med mammakläder!! Borde ju vara jättestor efterfrågan? Jag har köpt nästan allt online och också många felköp.


    Ska testa HM och se om jag hittar något. Har nästan gett upp att hitta jeans dock, beställt två par på hemsidan och inga av dem satt särskilt bra :( Jag brukar annars bara ha jeans med hög midja och det går ju inte nu, de jag beställde blev supermärkliga med min kroppsform, höfterna sitter ovanför jeansen och så blir det en obekväm kant där mudden börjar...

    Grymt irriterande är det. De kunde ju åtminstone haft några modeller i butik så man kan prova innan man beställer. Är så less på att inte hitta något som passar och som man lan känna sig bekväm och ?som vanligt? i.
Svar på tråden Mammakläder butik i Göteborg