• Sat 7 Sep 2019 07:14
    261 visningar
    4 svar
    4
    261

    Utebliven mens men negativt graviditets test!

    Hej allihopa???? jag är ny här, jag och min sambo har försökt få barn sen 3 månader tillbaka utan någon framgång, nu är min mens sen med 3 dagar och jag är aldrig sen, jag har nog varit tidig någon gång men aldrig sen, jag tog ett rfsu "testa tidigt 6 dagar innan mens" graviditetstest nu som visade negativt, jag har lite flytningar som är helt klara, inga konstigheter alls, kan det vara så att jag är gravid trots att testet visar negativt? Tacksam för alla svar?????

  • Svar på tråden Utebliven mens men negativt graviditets test!
  • Sat 7 Sep 2019 09:33
    #1

    Mensen kan bli sen bara för att du är stressad och inte vill att den ska komma.

  • Sat 7 Sep 2019 12:42
    #2
    Långbenopluto skrev 2019-09-07 09:33:10 följande:
    Mensen kan bli sen bara för att du är stressad och inte vill att den ska komma.
    Nej, inte om man haft äl och inte blivit gravid. Då får man ovillkorligen mens hur stressad man än är.
  • Sat 7 Sep 2019 22:08
    #3
    Pimpinellan skrev 2019-09-07 12:42:10 följande:
    Nej, inte om man haft äl och inte blivit gravid. Då får man ovillkorligen mens hur stressad man än är.
    Då ska du läsa på om ex. skengraviditet, för det du säger är inte rätt.
  • Sat 26 Oct 2019 06:19
    #4

    Samma här. Ingen mens och negativt, vi har försökt i tre månader med. Dock så VILL jag få min mens så vi kan försöka på nytt så det kan ju inte vara skengraviditet när jag vet att jag inte är gravid och vill mensen ska komma så fort som möjligt. Skulle haft mens igår. Testat negativt nu på morgonen och fyra dagar sen.

Svar på tråden Utebliven mens men negativt graviditets test!