• Anonym (Orolig)

    Gravid- hur länge med bruna flytningar?

    Hej!

    Är tidigt gravid, en vecka efter beräknad mens nu. Ända sedan en dag innan BIM började jag få bruna flytningar som har fortsatt. Det kommer lite vid varje toabesök. Jag har inte ont och inget färskt blod.

    Jag frågar er vars missfall började med bruna flytningar, hur lång tid tog det innan missfallet kom igång på riktigt?

  • Svar på tråden Gravid- hur länge med bruna flytningar?
  • Anonym (F)

    Det har varit olika varje gång. 1-3 veckor har det tagit innan riktiga blödningarna startade.

  • Anonym (Orolig)
    Anonym (F) skrev 2019-09-07 12:24:28 följande:

    Det har varit olika varje gång. 1-3 veckor har det tagit innan riktiga blödningarna startade.


    Okej, mitt förra missfall startade med blödning direkt så jag tyckte att det kändes som att det borde kommit igång nu. Förra gången hade jag väldigt svaga graviditetstester också och nu är de jättestarka. Men men, det är väl bara att vänta och se.
  • Anonym (4)

    Typ samma dag, har gått fort. Har dessutom blött färsk och ganska mycket och inte fått m.f.

  • ankan6

    Jag hade bruna flytningar i 4-5 dagar först, sen små blödningar emellanåt efter aktivitet i 2-3 dagar till innan det kom igång. Blödde dock bara mer rikligt någon dag, och det slutade rätt fort efter att allt var ute.

Svar på tråden Gravid- hur länge med bruna flytningar?