• Anonym (Stora Händer)

    Operera den Gövre

    Hej jag har gått i tankar i ca 6-7 år ang att göra ett ingrepp på min penis. 

    Har aldrig vart missnöjd men längden men alltid tyckt att den är "tunn" eller smal i förhållande till längden.


    läst olika hemsidor om (fett/hud) transplantation vissa om att de tydligen ska gå att sätta in inlägg ett sorts inplantat 


    Min stora fråga är ungefär va man kan vänta sig om man tar kontakt med någon av alla dessa företag?    


    Ungefär va resultatet skulle bli. de pratas allt om procent och ml och allt möjligt när dom angiver hur mycket skillnaden blir och inte om de är i slak eller hård eller liknande i nån större utsträckning. tycker det står mer eller mindre samma på alla hemsidorna

    Därför sträcker jag ut handen till folk som kanske gjort ett ingrepp eller också planerar ett? 


    Mitt mål är att öka cirka 30-45% mer omkrets i hårt tillstånd.

    Negativa påhopp uppskattas inte ang storleken eller annat.  Jag har velat göra detta länge och har mer eller mindre bestämt mig. Så negativa kommentarer ombes att utebliva tack.

  • Svar på tråden Operera den Gövre
  • Anonym (Smal sak.)

    Hej du.

    Jag lider också av en smal penis. Men det enda säkra du kan räkna med om du betalar för att få en grövre penis är ett tunnare bankkonto. Det kommer dyka upp män här som intygar motsatsen, och de är säkert lyckliga. Men dom tar inget ansvar den dagen du vaknar upp och ingreppet misslyckats och du är impotent, eller den har krympt i stället.

Svar på tråden Operera den Gövre