• Faiz

    Hur ska jag hitta en tjej for sex

    Hej, jag är en ung man som 23 år. Jag har mitt eget företag och jobbar i den nu. Jag är ny i Sverige. Och ni kommer antagligen att märka från det sätt som jag skriver????. Mitt problem är att jag är väldigt blyg. Jag gillar inte täta platser. Som nattklubb och stora evenemang. Så jag har inte sexvänner här i Sverige. Jag hittade ingen tjej. Det är väldigt konstigt här . jag försökte mycket i websidor, de bara ljuger och inte tjejer 99 procent av dem. . Kan någon ge mig typs om hur man hittar en tjej för sex. Detta är min första gång och jag är lite tveksam till att min första gång inte är lycklig.Jag vill att förhållandet ska vara konfidentiellt och seriöst. Rekommenderar någon mig en seriös webbplats eller på andra sätt (utom puben)????

  • Svar på tråden Hur ska jag hitta en tjej for sex
  • Anonym (?)

    Fokusera på att bli kär och få en speciell tjej att bli kär i dig så kommer det lyckliga sexet automatiskt. Sluta fokusera på sexet.

  • Anonym (o)
    Faiz skrev 2019-09-08 15:42:13 följande:

    Jag gillar inte det här sättet


    Att köpa sex är dessutom olagligt eftersom det är att utnyttja en annan människa.
  • Faiz

    Jag försökte kärlek och vill inte prova igen. Jag menar inte lång relation. Kanske en relation under några gånger eller bara en gång. Jag kan inte lura mitt sinne och min önskan att tänka på andra saker, jag ser det inte som en dålig sak nu. Tycker du att det är dåligt?

  • Merkel
    Giftskåneman skrev 2019-09-08 20:32:52 följande:

    Leta upp nån kvinna från ditt förra hemland?


    Håller med dig
  • Anonym (Hind)

    Den som kommer på en universallösning för hur man hittar rätt person att ha sex med lär bli rik. Ledsen Faiz, men du är knappast den ende som söker sex.

  • Anonym (Camilla)

    Vad har du för typ av företag? Träffar du folk genom det? Du gillar inte att vara ute i sociala sammanhang. Det du söker verkar vara one night stands eller tillfällig kk. Då måste du vara väldigt tydlig mot tjejerna. Använd kondom!! Säger som de ovan - en tjej från samma kultur. Eller är de giftasmaterial och inte tillfälliga sexpartners? Vad gick snett när du provade kärleken?

  • Faiz

    Felet hände i det tidigare kärleksförhållandet. Hon väntade inte på mig. Jag kan inte etablera mitt liv i ett land som är svårt i alla avseenden.

    Hon sa till mig att du borde ha stannat kvar hos mig . Hon inte förstått det . Man måste bygga framtid. Jag vill inte en kvinna som vill inte vänta på mig

    Det här är allt problemet.

    .

  • Faiz

    Flickorna från mitt land är väldigt få här och de vill också gifta sig första minuten och jag vill inte ha det här. Jag arbetade som kock innan detta men jobbar nu som revisor och säljare nu

  • Faiz

    Jag arbetar i mitt företag för att sälja olika produkter som Lidl

    Jag hoppas att du förstår mitt svensk språket det är inte tillräckligt starkt

  • Anonym (Fågel)
    Faiz skrev 2019-09-08 23:07:10 följande:

    Felet hände i det tidigare kärleksförhållandet. Hon väntade inte på mig. Jag kan inte etablera mitt liv i ett land som är svårt i alla avseenden.

    Hon sa till mig att du borde ha stannat kvar hos mig . Hon inte förstått det . Man måste bygga framtid. Jag vill inte en kvinna som vill inte vänta på mig

    Det här är allt problemet.

    .


    Fast man ska inte begära någon att vänta på en. Hon kanske skulle sitta och vänta på dig i flera år och så träffat du någon annan istället. Hennes liv ska inte behöva stå på paus på grund av dig. De var ganska elakt av dig att förväntade dig de av henne.
  • Giftskåneman
    Faiz skrev 2019-09-08 23:07:10 följande:

    Felet hände i det tidigare kärleksförhållandet. Hon väntade inte på mig. Jag kan inte etablera mitt liv i ett land som är svårt i alla avseenden.

    Hon sa till mig att du borde ha stannat kvar hos mig . Hon inte förstått det . Man måste bygga framtid. Jag vill inte en kvinna som vill inte vänta på mig

    Det här är allt problemet.

    .


    Men då skiter du i kärleken och bara vill ha sex?
  • Faiz

    Sir. Hon väntade inte på mig och sa till mig får du vill gå, jag kan inte vänta på dig. Hon sa att hon älskade någon annan. Hon sa samtidigt att hon älskar mig !!! . Detta leder inte till sinnessjukdom !!!!

  • Faiz

    Ja, jag vill bara ha sex nu. Jag känner att jag behöver bra för det. Nu är jag 23 år och har inget sex i mitt liv, det här är mitt problem. Jag är trött på porr och andra filmer

  • Anonym (?)

    Tyvärr är det jättesvårt att få sex utan kärlek. Förstår att du är bränd men det är enda sättet. Vågar du inte chansa på det så blir det svårt eller omöjligt. De flesta tjejer vill inte ha bara sex utan relation, även i Sverige. Det finns några som bara vill ha sex men mycket färre än killar som bara vill det så att hitta någon sådan är nästan omöjligt. Du får välja relation eller vara utan sex.

  • Anonym (Moa)
    Merkel skrev 2019-09-09 14:45:33 följande:

    Det är bara att onanera så länge


    Precis, varför duger inte det?
  • Faiz

    Jag har gört det såååååå länge . ..... till idag . ( men det räker inte)

  • Anonym (Prioritera)
    Faiz skrev 2019-09-13 01:15:04 följande:
    Jag har gört det såååååå länge . ..... till idag . ( men det räker inte)
    Då får du väl prioritera vad som är viktigast för dig.
Svar på tråden Hur ska jag hitta en tjej for sex