• Anonym­tjej65
    Mon 9 Sep 2019 13:23
    140 visningar
    0 svar
    0
    140

    Kan jag va gravid? Minipiller, blödning, ägglossning antibiotika

    Idag 13:01

    Hej vet inte var jag skulle skriva detta under men försöker. det ä så att jag började med mini piller för 2 månader sen. Har tagit dem som jag ska på morgonen. Nu ä det så att jag glömde ta den 2-3 dagar och hade oskyddat sex 2 av dem dagarna glömde dem 29,30,31 aug. Tog dem sen den 1 september igen som vanligt och hade oskyddat sex, hade sex på fredagen den 6 sep oskuddat. Har sen jag börja med mini piller haft koll på min ägglossning och kände av lite den 2 september så tog äddlossnkmgstest den 3 sep och fick glad gubbe (cb digital). Jag har även gått på antibiotika. Läkaren som skrev ut antibiotikan sa ingen om att det skulle slå ut mini pillerna och då sa jag ändå att jag gick på dem. Men ringde min barnmorska idag då jag blev fundersam och hon sa att den finns en risk för att det kan slå ut dem. Idag 6 dagar efter positivt ägglossnings test så börja jag blöda så jag måste ha skydd. Fast det ä tunnare och mörkare. Vill tillägga att jag haft en molande värk i nedre magen typ som mensvärk i 4 dagar och haft vita flytningar. Slutade med mini pillerna i förgår då jag och killen jag träffar inte träffas mer. Så kan jag va gravid? Man kan väl inte ha mens 6 dagar efter ägglossning? Kan det va att jag kan va gravid och att blödning kommit för jag la av med mini pillerna? Min bröst ä också lite ömma. Uppskattar verkligen svar :)

Svar på tråden Kan jag va gravid? Minipiller, blödning, ägglossning antibiotika