• Ssandra

    Hur många dagar efter ägglossning fick ni ett positivt test??

    Hur många dagar efter ägglossning (stilla glad gubbe på ägglossningstest) fick ni ett positivt gravtest ?

  • Svar på tråden Hur många dagar efter ägglossning fick ni ett positivt test??
  • Anonym (K)

    Första graviditeten, dag 14 efter äl (bim). Solklart plus!

    Andra, tredje, fjärde och femte graviditeterna, dag 10 efter äl (bim-4). Väldigt svaga streck men de syntes och var inte gråa.

  • Tazzme

    10-12 dagar efter ÄL. Vet inte exakt när jag hade ÄL, så svårt att säga. Men det var iag 4 dagar innan BIM. Svagt positivt på Testa tidigt -test från RFSU.

  • MMX86

    ÄL+10 men med tanke på att det var ett rätt starkt plus hade jag kanske visat tidigare. Var på BIM -6.

  • knivskrik

    Dag 10 eller 11


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Ssandra
    Bolla99 skrev 2019-09-10 13:06:09 följande:

    ÄL+10 varje gång :)


    Testade du någongång innan det? Och fick negativt då? :) eller va det första gången du testade
  • Bolla99
    Ssandra skrev 2019-09-10 13:50:27 följande:

    Testade du någongång innan det? Och fick negativt då? :) eller va det första gången du testade


    Har börjat testa på ÄL+7. Helt negativa tester tills ÄL+10, 3 barn och 3 missfall.
  • Anonym (Ellie)

    Har tidigare fått på 17-20 efter äl. Två starka plus. Men testade aldrig tidigare då så vet inte från när det hade synts.

  • Anonym (-)

    Det måste väl ha varit 2+ veckor efter äl.

    Mensen kom inte som den brukar (efter 30-31 dagar), varför jag testade och då visade positivt.

    Det var inte planerat, men väldigt välkommet.

Svar på tråden Hur många dagar efter ägglossning fick ni ett positivt test??