• alvses

    Tänder på att bli gravid/sperma

    Finns det någon mer som tänder riktigt mycket på sperma? Även om jag kanske inte riktigt vill ha barn just nu, så finns det ingenting annat som slår mig än mer än ?tänk om någon skulle fylla mig ordentligt med sperma och besudla mig rejält??

    Någon? Vad är botemedlet?! (Misstänker att mina sperma-cravings kommer i samband med ägglossning..)

  • Svar på tråden Tänder på att bli gravid/sperma
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Ja definitivt ja! Älskar när det är lite riskfyllt och man kan bli gravid. Att se ett spermasprut eller ta på det är också jättehett eller känna det inuti sig.

    Om jag har p-piller och han kommit utanför så kan jag ta och sätta in lite med fingrarna bara för att jag tänder på att risken blir minimalt större. Vill helst ha sex vid ägglossning etc.

    Tyvärr har jag tagit mycket stora risker pga detta också... och gör det då och då :/

    Jag vill egentligen inte heller bli gravid nu eller ja på ett sätt men på ett sätt inte så...

  • Anonym (Grabben bredvid)

    Skaffa en kille i övre 20 årsåldern, början av 30. Då sprutas det rejält.
    Och flera gånger.

  • Miss Sunny
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2019-09-09 15:12:03 följande:

    Ja definitivt ja! Älskar när det är lite riskfyllt och man kan bli gravid. Att se ett spermasprut eller ta på det är också jättehett eller känna det inuti sig.

    Om jag har p-piller och han kommit utanför så kan jag ta och sätta in lite med fingrarna bara för att jag tänder på att risken blir minimalt större. Vill helst ha sex vid ägglossning etc.

    Tyvärr har jag tagit mycket stora risker pga detta också... och gör det då och då :/

    Jag vill egentligen inte heller bli gravid nu eller ja på ett sätt men på ett sätt inte så...


    Har haft det precis så !    Derför är det så himla skönt nu när man är blivit  infertil men fortfarande kåt, att man kan ta emot och leka hur mycket som helst utan risk.  Inte bara nackdelar med att bli äldre.   Flört
  • Anonym (Kvinna)
    Miss Sunny skrev 2019-09-09 15:24:50 följande:

    Har haft det precis så !    Derför är det så himla skönt nu när man är blivit  infertil men fortfarande kåt, att man kan ta emot och leka hur mycket som helst utan risk.  Inte bara nackdelar med att bli äldre.   


    Det är ju själva risken att bli gravid som är upphetsande.
  • Anonym (X)
    alvses skrev 2019-09-09 14:25:57 följande:

    Finns det någon mer som tänder riktigt mycket på sperma? Även om jag kanske inte riktigt vill ha barn just nu, så finns det ingenting annat som slår mig än mer än ?tänk om någon skulle fylla mig ordentligt med sperma och besudla mig rejält??

    Någon? Vad är botemedlet?! (Misstänker att mina sperma-cravings kommer i samband med ägglossning..)


    Jag är kille, men tänder också Extremt mycket på tanken att få göra en tjej gravid. Mycket av det för mig är allt runtomkring. Att göra allt vad jag kan för att hålla spermakvalitén i absolut bästa tänkbara skick och se till att kunna få ut så stor mängd som möjligt, så ofta som möjligt dom dagar då hon är som mest mottaglig för det... Är väl dock, som du, inte heller jätte förtjust i tanken på att skaffa barn nu - paradoxalt nog. Men det här tänder mig som faan!
  • Miss Sunny
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-09-09 15:26:52 följande:
    Det är ju själva risken att bli gravid som är upphetsande.
    Är väl lite olika vad man tänder mest på, eller hur.
  • Anonym (Kvinna)
    Miss Sunny skrev 2019-09-09 15:56:49 följande:

    Är väl lite olika vad man tänder mest på, eller hur.


    Ja men tråden handlar om att tända på risken att bli gravid.
  • Anonym (Sprutaren)

    Älskar att få spruta djupt in i en kvinna.. Och ja det är sjukt upphetsande med risken att göra henne gravid!

  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Sprutaren) skrev 2019-09-09 16:02:39 följande:

    Älskar att få spruta djupt in i en kvinna.. Och ja det är sjukt upphetsande med risken att göra henne gravid!


    Yess !!   Speciellt om men får spruta i en gift/upptagen kvinna. Ingenting tänder mig som att hon inte vet säkert vem, om hon skulle bli gravid. 
Svar på tråden Tänder på att bli gravid/sperma