• Knappa­st nu
    Tue 10 Sep 2019 22:14
    202 visningar
    3 svar
    3
    202

    Har alla män på Familjeliv mommy issues?

    Det innebär ju inte nödvändigtvis & troligtvis inte samma som daddy issues i de flesta fallen. Utan att veta så gissar jag att det få män som startar namntrådar (seriöst iallafall) & känslan är att män här är mest aktiva i politik & relationer. Känner ni att det är någon vits med att diskutera dessa grejerna här mer än underhållning?

    Har detta något med mommy issues att göra?

  • Svar på tråden Har alla män på Familjeliv mommy issues?
  • Nittio­talist­en
    Tue 10 Sep 2019 22:26
    #1
    +1

    Jag tycker att männen är mest aktiva att diskutera sex här.

  • Tue 10 Sep 2019 22:37
    #2
    +1
    Knappast nu skrev 2019-09-10 22:14:44 följande:

    Det innebär ju inte nödvändigtvis & troligtvis inte samma som daddy issues i de flesta fallen. Utan att veta så gissar jag att det få män som startar namntrådar (seriöst iallafall) & känslan är att män här är mest aktiva i politik & relationer. Känner ni att det är någon vits med att diskutera dessa grejerna här mer än underhållning?

    Har detta något med mommy issues att göra?


    Vad menar du?
  • Wed 11 Sep 2019 13:24
    #3
    +1
    Knappast nu skrev 2019-09-10 22:14:44 följande:

    Det innebär ju inte nödvändigtvis & troligtvis inte samma som daddy issues i de flesta fallen. Utan att veta så gissar jag att det få män som startar namntrådar (seriöst iallafall) & känslan är att män här är mest aktiva i politik & relationer. Känner ni att det är någon vits med att diskutera dessa grejerna här mer än underhållning?

    Har detta något med mommy issues att göra?


    Fattar inte alls vad du menar. Skulle en man ha daddy/mommy issues för att han gillar att diskutera politik? Makes no sense.
Svar på tråden Har alla män på Familjeliv mommy issues?