• Jagale

    Barn med min bästa vän

    Rubriken säger det mesta men tänkte dela med mig av min solskenshistoria! Jag och min bästa vän har nu varit vänner i över 3 år, vi älskar varandra på en annan nivå jag inte kan beskriva. Tanken jag hade var att jag skulle insiminera mig vid 27 års ålder..Men jag och R (bästa vän) vill båda ha barn och funderade därav att skaffa barn tillsammans. Låter galet och ovanligt jag vet men det kändes rätt för oss. Men nu till de underbara är att vi blivit totalt förälskade och blivit ett par, vi har nu försökt få barn i endast 1 månad och första försöket misslyckades men vi slutar inte försöka såklart. Det är tidigt men vi har som sagt känt varandra länge och varit vid varandras sida i vått och torrt sen vi blev vänner. Skulle vilja ha tips och råd om allt och ingenting, och gärna höra andras solskenshistoria om hur ni beslutade att skaffa barn med eran älskade eller valde att insiminera. (Jag är lycklig och vet att jag har R vid min s8da livet ut och behöver inga spydiga kommentarer tack<3)

  • Svar på tråden Barn med min bästa vän
Svar på tråden Barn med min bästa vän