• Anonym (Ano2)
    Wed 11 Sep 2019 20:02
    261 visningar
    5 svar
    5
    261

    Testat positivt väldigt tidigt!

    Hej.

    Jag och min sambo bestämde oss för att det var dags att starta familj. Grejen är den att jag har två barn från ett tidigare förhållande. De är stora nu, 16 och 15 och med de blev jag gravid snabbt. Nu är jag 36 så jag trodde det skulle ta lite tid innan graviditeten tog. Men iaf. Vi började planera och jag köpte på mig ägglossningstest. Min senaste mens började 23 augusti och jag började testa med äl-test från den 3 september. Jag fick aldrig något positvt resultat på äl-testen. Nu började jag testa igen för tre dagar sedan för att jag misstänkte sen äl och då testade jag positvt tre dagar i streck. Efter att ha googlat på familjeliv så kunde jag läsa att flera positiva äl-test på rad kunde tyda på graviditet. Idag testade jag mig med CB-digiltal och det blev POSITIVT! Gravid 1-2 veckor. Min mens är beräknad till den 20 sep. Är inte det jättetidigt? Har någon annan varit med om något liknande?

  • Svar på tråden Testat positivt väldigt tidigt!
  • Anonym (Ano2) Trådstartaren
    Wed 11 Sep 2019 20:22
    #2

    Hoppla! Vi får se vart detta leder ???? Är som sagt väldigt tidigt.

  • Anonym (Ano2) Trådstartaren
    Sun 13 Oct 2019 12:38
    #5

    Har varit på tidigt UL nu. Hade tydligen ägglossning 7 dagar tidigare än beräknat ????

    Så där var en liten böna med tickande hjärta.

Svar på tråden Testat positivt väldigt tidigt!