• Anonym (Fräse­r)
    Fri 13 Sep 2019 12:00
    8679 visningar
    50 svar
    50
    8679

    Vill kvinnor ha kk?

    Hur ligger det till? Vill kvinnor ligga även om ni inte är i ett förhållande?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill kvinnor ha kk?
  • Fri 13 Sep 2019 12:02
    #1

    Det är väl lika olika som hos män.

    Somliga kan hålla isär känslor och sex medan somliga behöver känslor för att ha sex.

  • Anonym (värde­löst)
    Fri 13 Sep 2019 12:21
    #2

    Nej har testat och det funkar verkligen inte för mig. Klarar inte att dela upp kropp, psyke och känslor. Jag är en hel person och behöver allroundbehandling.

    Alltför få klarar av att vara kk och få en fungerande sådan relation som sträcker sig längre än 3 ggr, den tid det minst tar för att få bra sex och hum om varann. Kk är värdelöst speciellt för kvinnor. Känner ingen som är nöjd med konceptet elelr fått det att fungera i praktiken.

  • Anonym (Eli)
    Fri 13 Sep 2019 12:26
    #3
    Anonym (värdelöst) skrev 2019-09-13 12:21:35 följande:

    Nej har testat och det funkar verkligen inte för mig. Klarar inte att dela upp kropp, psyke och känslor. Jag är en hel person och behöver allroundbehandling.

    Alltför få klarar av att vara kk och få en fungerande sådan relation som sträcker sig längre än 3 ggr, den tid det minst tar för att få bra sex och hum om varann. Kk är värdelöst speciellt för kvinnor. Känner ingen som är nöjd med konceptet elelr fått det att fungera i praktiken.


    Jag har haft samma kk i snart två år - fungerar fantastiskt! =) Får klippa banden mellan känslorna och fittan en del bara så går det finemang! Men i övrigt är det ju lite som med många andra relation. Behövs en del kommunikation =)
  • Anonym (värde­löst)
    Fri 13 Sep 2019 13:05
    #4
    Anonym (Eli) skrev 2019-09-13 12:26:14 följande:
    Jag har haft samma kk i snart två år - fungerar fantastiskt! =) Får klippa banden mellan känslorna och fittan en del bara så går det finemang! Men i övrigt är det ju lite som med många andra relation. Behövs en del kommunikation =)
    Grattis till dig! Tror inte så många klarar klippa band, vi människor anknyter ju lätt till människor som kommer oss nära.

    Så sant, kommunikation är viktigt. Har hittills inte hittat nån man som klarar denna konst på sex och relationsfronten.
  • Anonym (Gener­ation)
    Fri 13 Sep 2019 13:15
    #5

    Jag kan tänka mig att dagens generation är öppna för det

  • Anonym (A)
    Fri 13 Sep 2019 13:17
    #6

    Det är nog olika

  • Anonym (Anony­m)
    Fri 13 Sep 2019 13:18
    #7

    Vore jag singel så absolut jag har haft något liknande tidigare. Nu har jag sambo och ibland känner jag att jag kanske behöver någon till men vill ju helst ha min sambo. Önskar det fanns något som gjorde att han ville oftare.

  • Fri 13 Sep 2019 13:20
    #8
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-13 13:18:13 följande:

    Vore jag singel så absolut jag har haft något liknande tidigare. Nu har jag sambo och ibland känner jag att jag kanske behöver någon till men vill ju helst ha min sambo. Önskar det fanns något som gjorde att han ville oftare.


    Går ju att ha en älskare lovligt med. Häftigt för alla.
  • Anonym (Gener­ation)
    Fri 13 Sep 2019 13:22
    #9
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-13 13:18:13 följande:

    Vore jag singel så absolut jag har haft något liknande tidigare. Nu har jag sambo och ibland känner jag att jag kanske behöver någon till men vill ju helst ha min sambo. Önskar det fanns något som gjorde att han ville oftare.


    Vill du oftare än honom låter knepigt annars då funkar relationen i övrigt
  • Anonym (Oly)
    Fri 13 Sep 2019 13:23
    #10

    Nu tycker ju inte alla kvinnor samma sak så svaret är ju att vissa kvinnor vill ha kk och andra inte. Precis som män, vissa vill ha och vissa kan inte tänka sig det.

Svar på tråden Vill kvinnor ha kk?