• Katja1824

    Spökstreck eller svagt positivt

    Hej,

    Är ny här men skulle verkligen behöva er hjälp.

    Jag är på ägglossning +9 och testade med testlagrets sticka och inom tiden syntes ingen sträck alls. Men efter 20 minuter såg testet ut såhär, är det svagt positivt eller spöksträck? Det kanske inte ens är giltigt eftersom det kom efter tiden man ska läsa av testet. :( Vad tror ni?

    Jag gjorde en abort i vecka 9+3 den 21\9 och testade positivt med äl-tester 14 dagar efter så jag har inte haft mens emellan. Värt att nämna är att jag har kontrollerat att gravidhormonerna är ute ur kroppen efter aborten..

  • Svar på tråden Spökstreck eller svagt positivt
  • Anonym (Bea)

    Det ser positivt ut. Men jag skulle ändå ta ett nytt imorgon eller om några dagar eftersom strecket syntes först efter 20 min. De är väl egentligen inte okej efter testtiden....

  • Katja1824

    [quote=79899361][quote-nick]Anonym (Bea) skrev 2019-09-13 20:43:59 följande:[/quote-nick]Det ser positivt ut. Men jag skulle ändå ta ett nytt imorgon eller om några dagar eftersom strecket syntes först efter 20 min. De är väl egentligen inte okej efter testtiden....[/

    Tack för svar, tog ett nytt ikväll men det visade inget alls :(

    Kanske inte är något då, annars är det för tidigt att testa helt enkelt :)

  • Katja1824

    Hoppsan det blev lite knasigt med svaret då jag inte vet hur man väljer vem man svarar men tack båda två för svaren :)

  • Anonym (Bea)
    Katja1824 skrev 2019-09-13 21:12:15 följande:

    [quote=79899361][quote-nick]Anonym (Bea) skrev 2019-09-13 20:43:59 följande:[/quote-nick]Det ser positivt ut. Men jag skulle ändå ta ett nytt imorgon eller om några dagar eftersom strecket syntes först efter 20 min. De är väl egentligen inte okej efter testtiden....[/

    Tack för svar, tog ett nytt ikväll men det visade inget alls :(

    Kanske inte är något då, annars är det för tidigt att testa helt enkelt :)


    Det är bättre att vänta längre och ta på morgonurin speciellt om du fått så svagt. På kvällen är det mer utspätt. :)
Svar på tråden Spökstreck eller svagt positivt