• Anonym (varulvskvinnan)

    Om kvinnor slutade raka sig?

    Hade ni män slutat ligga med kvinnor om de började vara sig själv och la ner rakningen?

    Jag är kvinna, dessutom av den hårigare varianten som blir stubbig på några timmar. Skulle inte önska något hellre än att få sluta med detta otyg en dag men aldrig vågat sluta för vad ska männen säga? Hade man ens fått ligga tro?

    Såg en härlig film som hette Gräns som gav mig ett och annat att tänka på för kvinnan var lika hårig som mannen:)

  • Svar på tråden Om kvinnor slutade raka sig?
  • Jabbahutt
    Anonym (Fia) skrev 2019-09-13 22:24:49 följande:

    Jag har aldrig börjat. 


    Önskar man kunde hitta kvinnor som du irl som skiter i samhällets fjantnormer och skönhetsideal vad gäller rakning:)
  • Anonym (Fia)
    Jabbahutt skrev 2019-09-13 22:28:41 följande:
    Önskar man kunde hitta kvinnor som du irl som skiter i samhällets fjantnormer och skönhetsideal vad gäller rakning:)
    Vi finns uppenbarligen irl. Flört
  • Jabbahutt
    Anonym (Fia) skrev 2019-09-13 22:31:03 följande:

    Vi finns uppenbarligen irl. 


    Inte där jag rör mig iaf:( vore kul o tjöta privat om du vill.men förstår om man vill vara anonym här också
  • Anonym (HannaSophia)

    Har du män (i plural) eller en fast partner?

    Enklast att du talar direkt med den man / de män som berörs och berättar hur du helst vill ha det.

    Så får väl de berätta hur de helst vill ha det, så får ni väl försöka mötas på något sätt.

    Har svårt att tro att forumet här kan ge dig speciellt precisa svar.

    För den/de du träffar utgår jag från att du är mer än ett lurvig eller mjukt & lent kön.

    Jag vaxar fitta och stjärt på salong varje månad och det trivs jag väldigt bra med!

  • Anonym (Man)

    Jag tycker det är trevligt om kvinnan rakar sig, men inte så viktigt.

    Lite som att det är trevligt om det inte är disk på bänken, men inte är jordens undergång om det står en hög där ett tag.

    Har ett par bekanta där kvinnan lagt av att raka sig efter 40. Hon ledsnade. Han bryr sig inte heller verkar det som...

  • Drottningen1970

    Män låg med kvinnor innan 1995 också.

    Innan den totala hårfobin inträffade.

    Att raka sig var inte norm utan nåt man gjorde en bit in i relationen när man kände för att krydda upp lite. Fruktansvärt pinsamt att gå till gyn innan det växt ut sedan bara.

  • Anonym (Orakat)

    Orakade kvinnor är helt klart det sexigaste.

Svar på tråden Om kvinnor slutade raka sig?