• Anonym (Tess)
    Sun 15 Sep 2019 16:55
    1157 visningar
    23 svar
    23
    1157

    Killar som bara tillåter trekant med en annan tjej men inte tvärtom?

    Ja varför är det så att ni killar bara kan tänka er trekant med er tjej plus en annan tjej och inte tillåta tvärtom? Det vill säga du, din tjej och en annan snubbe!? Så orättvist!

    Min snubbe vill ha trekant men bara med en annan tjej, en annan kille går han absolut inte med på, han säger bara "jag är ju inte bög". Vadå, jag är ju inte lebb heller? J*vla snubbar.

  • Svar på tråden Killar som bara tillåter trekant med en annan tjej men inte tvärtom?
  • Sun 15 Sep 2019 17:17
    #1

    Ingen ska göra nåt de inte vill oavsett man eller kvinna. Det är inte orättvist.

    Du kan också säga nej till en viss konstellation.

  • Anonym (Undra­r exakt samma)
    Sun 15 Sep 2019 18:26
    #2

    Konstigt de där, vill också förstå varför vissa män säger så.

  • Anonym (cb)
    Sun 15 Sep 2019 18:29
    #3

    Då säger du nej.

  • Pentra
    Sun 15 Sep 2019 18:36
    #4

    Din kille har nog missuppfattat vad trekanter med exta kille innebär. Det behöver inte alls innefatta att killarna tänder sexuellt på varandra. (Kolla annonser och andras nedskrivna upplevelser med par och extra kille, och hur det funkar i trekanter; extrakillen kan vara hetero, bi eller binyfiken eller partybi.) Däremot krävs en kemi som innefattar att alla är trygga med varandra i den sexuella leken. Din kille väljer att ha med en extra kille för att han vill ge sin Kärlek, Dig, en underbar sexuell upplevelse för att han njuter av att se dig njuta. Så, en trekant med extra kille, där killarna är hetero; det handlar eg inte om honom, din partner, utan det handlar om att ge dig det bästa. Om din kille inte har fattat detta; att en trekant med extra heterokille, det handlar om Dig; och att han dessutom har dessa skygglappar, och sådan osund bög-noja, så bör ni inte ha trekanter, eller sex på fler, alls tillsammans med någon öht. Det kommer att ta en ända med förskräckelse! ... För att förstå hur det funkar med sex på fler, så skulle ni ju gemensamt, i samförstånd, t.ex. kunna göra ett besök på en sexklubb. Ett besök där, och speciellt ett förstagångsbesök, innebär INTE att ni måste ha sex med andra. Ni kan lika gärna gå dit för att kolla läget, känna av atmosfären och BARA ha sex med varandra, eller gå därifrån utan något sex alls ifall det skulle kännas obekvämt för er. ... Så, gå INTE med på extra tjej ifall han fortsätter att neka extra kille. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Man med t)
    Sun 15 Sep 2019 18:37
    #5

    Jag är en man som inte är bög och heller inte det minsta intresserad av att ha en trekant med två tjejer. Däremot är jag väldigt intresserad av att vara med en annan man och en kvinna för att tbbillsammans tillfredsställa kvinnan på det härligaste sättet. Tänk själv att få se en kvinna njuta till fullo av två härliga leksaker samtidigt, och att själv vara en av dem...

  • Anonym (Hmm)
    Sun 15 Sep 2019 18:41
    #6

    Hej TS,

    Varför skriver du ?ni killar/snubbar? när det endast handlar om DIN killes åsikter?

    Iallafall, du för väl säga till honom att du inte är lesbisk så du vill bara ha 2 kukar. Säger du det ska du nog se att han fattar hur dum han låter.

    Sen skulle jag tipsa om att kolla på porrfilm ihop där det är trekant men man, man, kvinna och man, kvinna, kvinna. Jag tycket båda är läckert men nöjer mig nog men porren på tv. Verkligheter är sällan lika bra dom fantasin.

  • Sun 15 Sep 2019 19:28
    #7

    Nog större risk/chans i en trekant där två kvinnor är med att kvinnorna rör varandra, änn när 2 män har sex med samma kvinna.

  • Anonym (Mjo)
    Sun 15 Sep 2019 21:42
    #8

    Låter precis som mitt ex, med skillnaden att hans idéer även gått så långt att han föreslog en tjej. När jag sa att jag inte var intresserad låg han med henne själv istället. Misstänker att han missat poängen.

  • Anonym (Gladi­ator)
    Mon 16 Sep 2019 07:44
    #9
    Anonym (Tess) skrev 2019-09-15 16:55:43 följande:

    Ja varför är det så att ni killar bara kan tänka er trekant med er tjej plus en annan tjej och inte tillåta tvärtom? Det vill säga du, din tjej och en annan snubbe!? Så orättvist!

    Min snubbe vill ha trekant men bara med en annan tjej, en annan kille går han absolut inte med på, han säger bara "jag är ju inte bög". Vadå, jag är ju inte lebb heller? J*vla snubbar.


    Säger ordet "narcissist" dig något? Om inte, googla det.
  • Anonym (Man)
    Mon 16 Sep 2019 07:50
    #10
    Anonym (Tess) skrev 2019-09-15 16:55:43 följande:

    Ja varför är det så att ni killar bara kan tänka er trekant med er tjej plus en annan tjej och inte tillåta tvärtom? Det vill säga du, din tjej och en annan snubbe!? Så orättvist!

    Min snubbe vill ha trekant men bara med en annan tjej, en annan kille går han absolut inte med på, han säger bara "jag är ju inte bög". Vadå, jag är ju inte lebb heller? J*vla snubbar.


    Jag kan inte känna igen mig i det du skriver. Jag skulle absolut välja en extra kille till en trekant och då tillsammans med min tjej. Inte att jag vill ha sex med honom utan att få ge min tjej en ordentlig omgång.

    Så, fick jag välja av en MMF eller MFF så hade jag valt MMF 9 av 10 gånger. Hade min tjej velat testa en trekant med två tjejer och en kille hade jag ställt upp.
Svar på tråden Killar som bara tillåter trekant med en annan tjej men inte tvärtom?