• Sofi3

    Blödning efter sex mellan ÄL och BIM

    Hej på er!

    Behöver er hjälp då jag letat i timmar efter trådar med svar men utan resultat. Hade ÄL 5/9 dvs 10 dagar sedan och hoppas såklart på att det ska ha tagit sig denna gången. Nu till min fråga, vi hade sex idag för första gången sen ÄL och efteråt fick jag en ganska stor blödning som hållit i sig hela dagen och inte slutat än. Har även stark molvärk och ont i ljumskarna. Har vi råkat förstöra detta nu (missfall) eller vad kan ha hänt? Är det en för tidig mens som vi ?startade? igång eller kan jag ha varit/är gravid och det är på grund av det?

    Är superorolig och googlat mest hela dagen.

    Någon annan som känner igen sig och varit med om liknande?

    Tack till alla er underbara som orkar ta er tid att svara.

  • Svar på tråden Blödning efter sex mellan ÄL och BIM
  • Anonym (ae)

    Samma sak hände mig förra månaden. Det var mensen som kom. Kanske triggades lite av sexet. 

  • Anonym (Ellie)

    Ni har inte startat ett missfall pga sex, sex orsakar inte missfall. Det är troligen en tidigare mens.

    Har inte hunnit blivit en graviditet än då tidigt...

  • Sofi3
    Anonym (ae) skrev 2019-09-16 08:40:32 följande:

    Samma sak hände mig förra månaden. Det var mensen som kom. Kanske triggades lite av sexet. 


    Tack snälla för svar <3 Du hade helt rätt, det var mensen som kom. Hoppas på bättre tur nästa gång. Så jobbigt med denna eviga väntan bara.
  • Sofi3
    Anonym (Ellie) skrev 2019-09-18 10:49:10 följande:

    Ni har inte startat ett missfall pga sex, sex orsakar inte missfall. Det är troligen en tidigare mens.

    Har inte hunnit blivit en graviditet än då tidigt...


    Tack snälla för svar <3 Skönt att man inte kan orsaka det själv iaf även om jag nog kommer vara mer försiktig nästa gång och vänta.
Svar på tråden Blödning efter sex mellan ÄL och BIM