• healojjj

    Liten överraskning till min kille, hjälp!

    Hej!

    Jag tänkte göra något litet för min pojkvän när han är på jobbet som är där när han kommer hem. Jag tänkte skriva en gullig lapp och lägga på hans kudde. Tänkte först köpa godis och lägga bredvid, men det känns så vanligt. Kommer ni på något annat som han skulle kunna bli glad över när han kommer hem efter en lång arbetsdag?

    Vi bor inte tillsammans, kanske värt att tillägga! Är 20 år :)

    Jättetacksam för hjälp!

  • Svar på tråden Liten överraskning till min kille, hjälp!
  • Rödtjärnens Anna

    Fixa någon god mat som han bara behöver värma då han kommer hem, eller en god macka som han kan ta på kvällen om han gillar det.

    När jag och min sambo inte bodde ihop så gick jag ibland tidigare till jobbet än han, då fick han sova och jag fixade en lyxig frukost ch dukade fint till honom då han vaknade.

    Skrev så post it-lappar och satt upp på spegeln i badrummet.

    Fixade en god ducshkräm och la ner i hans jobbväska (han duschar på jobbet), fungerar ju att lägga i träningsväskan eller ställa in i duschen också.

    Köpte hem god choklad och på i kylen och skrev en lapp.

    Det finns ju hur mycket som helst att göra. Huvudsaken att det kommer från hjärtat så kan inget vara fel.

  • Anonym (Nycklar)
    healojjj skrev 2019-09-16 07:39:01 följande:

    Hej!

    Jag tänkte göra något litet för min pojkvän när han är på jobbet som är där när han kommer hem. Jag tänkte skriva en gullig lapp och lägga på hans kudde. Tänkte först köpa godis och lägga bredvid, men det känns så vanligt. Kommer ni på något annat som han skulle kunna bli glad över när han kommer hem efter en lång arbetsdag?

    Vi bor inte tillsammans, kanske värt att tillägga! Är 20 år :)

    Jättetacksam för hjälp!


    Har du nycklar till Hans bostad? Tända ljus kanske sätta ögonbindel. Så kan han få gissa vad det är för choklad/mat du stoppar I hans mun
Svar på tråden Liten överraskning till min kille, hjälp!