• Mrjocke

    Ok att träffa andra vid sidan av.

    Är det ok att träffas på sidan av för spänningens skull?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ok att träffa andra vid sidan av.
  • sexposed
    Anonym (6) skrev 2019-09-16 19:20:11 följande:

    Om man har fått klartecken från sin partner


    Då är det ju ett helt annat läge, kink för en del
  • Anonym (Kim)
    Williamgbg skrev 2019-09-16 19:20:34 följande:

    Vissa kanske är svin?


    Du har varit otrogen i all förhållanden. Senast satte du på flickvännens kompis. Så ja, vissa är svin!
  • Anonym (Kim)
    Williamgbg skrev 2019-09-16 21:11:18 följande:

    Vad gör rätten att hoppa på mig? Jag får iallafall ligga mycket. Låter som du är avis?


    Tråkigt att du tyckte jag hoppade på dig. Citerade rubriken i din tråd och höll med dig i din egen kommentar här ovan att ?vissa kanske är svin?. Ja vissa ÄR svin. Hur mycket du får ligga är inget jag är intresserad av.
  • Anonym (Duärsjuk)
    Williamgbg skrev 2019-09-16 21:29:35 följande:

    Jag fattar ju att du tycker att jag är ett

    svin. Men jag ser många tjejer bara som objekt


    Vilken hemsk kvinnosyn du har. Men vad kan man förvänta sig av en 18 åring som inte blivit vuxen än.
  • Anonym (Duärsjuk)
    Williamgbg skrev 2019-09-16 23:18:53 följande:

    Eh? 18 år =myndig=vuxen


    Så du menar att bara för man är 18 år så är man vuxen? Jag har träffat människor som är yngre som är mognare än du när d kommer till att uttrycka sig. Men du kanske såg din fd flickvän och hennes kompis som objekt med. Det skulle inte förvåna mig lr de andra i dina trådar!
  • Anonym (Duärsjuk)
    Williamgbg skrev 2019-09-16 23:48:24 följande:

    Enligt dig så är jag en barnrumpa


    Kunde inte sagt bättre själv. Det stämmer precis in på dig hur du beter dig.
  • Anonym (Duärsjuk)

    Du är ju fan sjuk på riktigt. Det är ju ditt fel att din tjej stack. Problemet är att du inte fattar d själv enligt dina andra trådar. Jag hoppas hon lägger ut en bild på dig och varnar andra för dig.

  • Anonym (Kvinnansrätt)

    Jag svarade självklart.
    För kvinnor är det ok. Eftersom mannen blir tråkig efter ett tag så behöver hon få känna sig som kvinna.

Svar på tråden Ok att träffa andra vid sidan av.