• Anonym (Still going strong)

    Får man vara såhär lycklig?

    Träffade en man för 2 år sedan som jag föll pladask för och han för mig. Attraktionen som finns är så stark som om det är taget ur en kärleksroman.

    Han är det bästa som hänt mig (Efter barnen) och jag trodde verkligen inte sådana män fanns på riktigt.

    Han har ett eget liv och låter mig ha det också, vi hörs varje dag , ibland flera gånger och samtalsämnena tar aldrig slut. Vi ses varje helg, ibland utan mina barn och ibland med.

    Men kan man vara såhär lycklig ? 2 år och ingen verkar tröttna utan snarare tvärtom.

    Är världens lyckligaste och vi har verkligen något riktigt fint ihop.

    Önskar att alla fick uppleva detta!

    Har aldrig känt såhär starkt för någon innan.

  • Svar på tråden Får man vara såhär lycklig?
  • Anonym (Ola)

    Kul med en positiv tråd. När man läser här på FL får man annars lätt intrycket av att det är mest elände i alla relationer.

  • Anonym (Samma)

    Var tvungen att logga in enbart för att kunna svara i din tråd. Låter som om du hittat ditt livs stora kärlek, grattis till det!

    Är i samma sits med ett nästan lika långt förhållande. Aldrig ens kunnat drömma om att träffa någon som Han, trodde bara sådant hände i sagor. Vi har aldrig grälat. Denna relation känns extra fin då jag 3 år innan jag träffade min nuvarande slet mig loss från ett 15 år långt elände med en man som misshandlade mig psykiskt nästan dagligen. Och som höll mig kvar för att han lyckats intala mig att det inte alls var misshandel, för han var nästan aldrig fysiskt våldsam, även om fysiskt våld förekom några enstaka gånger. Min nuvarande har aldrig sagt ett ont ord till mig. Han överöser mig med kärlek och omtanke varje dag och det känns så underbart att få vara lycklig och känna sig älskad!

  • Anonym (Still going strong)

    Ja fina relationer växer inte på träd:)


    Anonym (Samma) skrev 2019-09-17 12:39:09 följande:

    Var tvungen att logga in enbart för att kunna svara i din tråd. Låter som om du hittat ditt livs stora kärlek, grattis till det!

    Är i samma sits med ett nästan lika långt förhållande. Aldrig ens kunnat drömma om att träffa någon som Han, trodde bara sådant hände i sagor. Vi har aldrig grälat. Denna relation känns extra fin då jag 3 år innan jag träffade min nuvarande slet mig loss från ett 15 år långt elände med en man som misshandlade mig psykiskt nästan dagligen. Och som höll mig kvar för att han lyckats intala mig att det inte alls var misshandel, för han var nästan aldrig fysiskt våldsam, även om fysiskt våld förekom några enstaka gånger. Min nuvarande har aldrig sagt ett ont ord till mig. Han överöser mig med kärlek och omtanke varje dag och det känns så underbart att få vara lycklig och känna sig älskad!


    Vad roligt för er! Visst är det underbart
Svar på tråden Får man vara såhär lycklig?