• Anonym (Undrar)

    Varför väljer tjejer att ha bild på när de dricker alkohol på en dejtingsida?

    När jag på Match kollar runt på olika profiler så är det förvånansvärt många som har lagt upp bild på sig när de dricker öl, vin eller drinkar. Varför gör ni det? För mig ger det ett dåligt oseriöst första intryck och även om det kanske inte är så, så får det mig att tänka att hon antingen är någon som gillar att festa mycket eller att hon är alkoholist. Tror ni att killar gillar den typen av bilder?

  • Svar på tråden Varför väljer tjejer att ha bild på när de dricker alkohol på en dejtingsida?
  • Anonym (E)

    Ja, killar verkar gilla den typen av bilder eftersom en stor andel av dem också lägger ut sådana och en ytterligare stor andel (inte alltid samma personer som lägger ut alkoholbilderna) dessutom listar ?öl? eller ?dricka öl? som ett av sina intressen.

  • Anonym (G&G)

    Håller med dig fullständigt, ser bara löjligt ut. Men, det är ju en bild där personen fixat till sig så det får man ju inte glömma. Men glaset behöver ju inte vara med i bild för det. Och, ta av er solglasögonen!!!

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (E) skrev 2019-09-17 11:58:34 följande:

    Ja, killar verkar gilla den typen av bilder eftersom en stor andel av dem också lägger ut sådana och en ytterligare stor andel (inte alltid samma personer som lägger ut alkoholbilderna) dessutom listar ?öl? eller ?dricka öl? som ett av sina intressen.


    Jaså är det så? Har ju inte kollat in killars profilbilder nåt. Så kan det bli moment 22 för några att killar ser tjejer lägga ut såna bilder o tvärtom, o båda tror då att man gillar om man har såna bilder själv.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (G&G) skrev 2019-09-17 11:59:31 följande:

    Håller med dig fullständigt, ser bara löjligt ut. Men, det är ju en bild där personen fixat till sig så det får man ju inte glömma. Men glaset behöver ju inte vara med i bild för det. Och, ta av er solglasögonen!!!


    Jo det är sant att man är ju oftast lite finare när man är ute och ljuset kanske är bättre då, men ja man kan ju klippa bort glaset iaf Drömmer
Svar på tråden Varför väljer tjejer att ha bild på när de dricker alkohol på en dejtingsida?