• Anonym (Tina)
    Wed 18 Sep 2019 15:42
    385 visningar
    24 svar
    24
    385

    Inte snygg men attraktiv kille, hjälp!?

    Har fallit för en kille som jag egentligen inte tycker är särskilt snygg, men han har något annat som jag dras till, han attraherar mig mycket och har dessutom humor. Jag tänker mycket på vad andra ska tänka o tycka om honom, men så ska man väl inte tänka? tyvärr är jag lite så. Vet inte hur jag ska göra, känner mig osäker... Vi har träffats i någon månad. Hur skall jag göra och tänka? Någon som är i samma situation eller har varit?

  • Svar på tråden Inte snygg men attraktiv kille, hjälp!?
  • Wed 18 Sep 2019 15:50
    #1

    Vad spelar det för roll om någon inte skulle tycka att han ser bra ut? Det viktiga är väl om du trivs med honom.

  • Anonym (...)
    Wed 18 Sep 2019 15:51
    #2

    Men för i helvete..

  • Anonym (Tina) Trådstartaren
    Wed 18 Sep 2019 15:53
    #3
    Lånehajen skrev 2019-09-18 15:50:05 följande:

    Vad spelar det för roll om någon inte skulle tycka att han ser bra ut? Det viktiga är väl om du trivs med honom.


    Nej, det ska ju inte spela någon roll, jag vet det. Så jobbigt att jag tänker så, men det kanske släpper mer o mer ju längre vi träffats.. Vill ju inte gå miste om en bra kille känner jag. 
  • Anonym (Tina) Trådstartaren
    Wed 18 Sep 2019 15:53
    #4
    Anonym (...) skrev 2019-09-18 15:51:40 följande:

    Men för i helvete..


    Vill du utveckla?
  • Anonym (...)
    Wed 18 Sep 2019 15:56
    #5
    Anonym (Tina) skrev 2019-09-18 15:53:47 följande:

    Vill du utveckla?


    Är du så förbannat ytlig och rädd för vad andra ska tycka över att du dejtar en mindre snygg kille? Vad är problemet? Du gillar honom ju och han har tydligen en bra personlighet. Har du fallit för honom så gör ju dina känslor ofta att du automatiskt tycker han blir snyggare. Slappna av och följ dina känslor..
  • Anonym (Göteb­orgare­)
    Wed 18 Sep 2019 16:01
    #6

    Kan inte du förklara för oss hur en snygg kille är och även hur en attraktiv kille är så vi vet om du ställer ett träsktroll mot en fotomodell.

  • Anonym (Tina) Trådstartaren
    Wed 18 Sep 2019 16:02
    #7
    Anonym (...) skrev 2019-09-18 15:56:41 följande:
    Är du så förbannat ytlig och rädd för vad andra ska tycka över att du dejtar en mindre snygg kille? Vad är problemet? Du gillar honom ju och han har tydligen en bra personlighet. Har du fallit för honom så gör ju dina känslor ofta att du automatiskt tycker han blir snyggare. Slappna av och följ dina känslor..
    Allt du skriver har du ju rätt i, antar att det var just det jag behövde höra. Jag vill inte vara ytlig, och han har ju något som jag dras till..
  • Wed 18 Sep 2019 16:04
    #8

    Det kan vara din livskamrat du pratar om, din bäste vän och trygghet, sånt man aldrig vet.

    Men är han verkligen så ful att det övervinner vad dina känslor säger åt dig?

    /killen i paret

  • Anonym (Tina) Trådstartaren
    Wed 18 Sep 2019 16:04
    #9
    Anonym (Göteborgare) skrev 2019-09-18 16:01:06 följande:

    Kan inte du förklara för oss hur en snygg kille är och även hur en attraktiv kille är så vi vet om du ställer ett träsktroll mot en fotomodell.


    Jag kan inte heller förklara det, det är väl sättet och stilen han har och i viss mån utseendet också, som gör honom attraktiv för mig. Han är inte en kille som många skulle säga är snygg, så tror jag att det är..
  • Wed 18 Sep 2019 16:06
    #10
    +1

    Nä för fan, leta upp en snygg kille som du vågar visa upp för andra

Svar på tråden Inte snygg men attraktiv kille, hjälp!?