• Peter Andersson 292

    Tjejer, nyskild 2-barnsfarsa, var börja dejta?

    Är en väldigt trevlig nyskild farsa med två underbara barn. Funderar på det där med dejting. Ska man nätdejta eller testa krogen? Vad tror ni fungerar bäst om man är hyfsat seriös?

  • Svar på tråden Tjejer, nyskild 2-barnsfarsa, var börja dejta?
  • Anonym (Mimmi)
    Peter Andersson 292 skrev 2019-09-18 20:50:29 följande:

    Är en väldigt trevlig nyskild farsa med två underbara barn. Funderar på det där med dejting. Ska man nätdejta eller testa krogen? Vad tror ni fungerar bäst om man är hyfsat seriös?


    Hur gamla är ungarna?
  • Anonym (M)
    Peter Andersson 292 skrev 2019-09-18 21:01:54 följande:

    Det är en nioårig tjej och en sjuårig kille.

    Bara att få ha dom varannan helg är ju en utmaning


    Varför får du bara ha barnen varannan helg?

    Du kan ju ha tur på krogen, men de flesta kör nog bara ons från krogen. Nätdejta går nog bättre, men själv skulle jag aldrig dejta någon som var nyskild.
  • Anonym (Mamma till 3+ 1 bonus)

    Det beror ju på om du vill träffa någon som hänger på krogen.

    Nätdejting är ganska bra om folk skriver ordentliga profiler.

    Träffa dem rätt fort om du vill ha mer än skrivdejter.

    Lycka till

  • Anonym (E)

    Vad söker du? Ligg eller seriöst förhållande? Antar att det är det förstnämnda med tanke på att du är nyskild?

  • Peter Andersson 292

    Egentligen vill jag ha ett seriöst förhållande men det vore nice att få vara lite småkär och förälskad igen även om det kanske bara är för en kortare tid. Och ligga när man är nyförälskad är ju aldrig fel

  • Anonym (ace)

    Det finns massvis av desperata ensamstående mammor, leta på barnens skola/fritids/fotboll/etc. Inte att rekommendera för tillfälliga relationer kanske, men bra "fiskevatten". Annars är olika intresse-grupper bra ställen att leta. Bokklubben, språkkursen, brukshundsklubben, osv.

  • Peter Andersson 292

    Det låter som en bra idé. Jag är tränare för dotterns fotbollslag och jag tror att det finns flera mammor där som skulle vara ganska intresserade. Känns i alla fall som att de gärna vill prata före och efter träningarna. Fast om det inte blir bra så känns det kanske lite för nära...

Svar på tråden Tjejer, nyskild 2-barnsfarsa, var börja dejta?