• Thu 19 Sep 2019 17:54
    2181 visningar
    7 svar
    7
    2181

    ljuger han ?

    ska fatta mig kort. men jag är så förvirrad och vet inte vad jag ska tro.

    skulle gå ner på min kille sedan 6 år tillbaka och han hade ovanför snoppen ett jättestort blåmärke ( som va min första tanke) jag frågade oj du måste ha jätteont ? var har du fått det ifrån ? han visste inte. 
    jag fick panik och frågade om det va ett sugmärke, då blev han arg och tyckte jag va sjuk.

    dagen efter kom han och sa: btw blåmärket är ifrån när jag va på gymmet för  dagar sedan.

    han behövde alltså tänka efter dagar för att komma på vad det va. minns man inte om man får ett så pass stort blåmärke vid snoppen?

    jag har frågat honom som sagt om det va sugmärke, men han bara avfärdar mig och går. och efter år av psykisk misshandel så vet jag inte in eller ut.

    vad är din tanke ?

  • Svar på tråden ljuger han ?
  • Thu 19 Sep 2019 17:58
    #1
    +1

    Jag har själv fått ordentliga blåmärken på gymmet utan att minnas det, så det är fullt möjligt.

  • Thu 19 Sep 2019 17:59
    #2
    -1

    Varför gör du inte slut? Uppenbarligen kan du inte lita på honom. Så ser inte vitsen att fortsätta förhållandet. Och nej hans förklaring är inte trovärdig. Men det har du ju själv konstaterat redan.

  • Thu 19 Sep 2019 18:03
    #3
    +1

    Kan mycket möjligt vara från gymmet, min sambo har också lyckats få konstiga blåmärken därifrån.

    För honom tog det ett par träningar innan han fattade Hur han hade lyckats med det ens. Eller om han tyckte att det var pinsamt att säga till mig, eftersom han kom på att det antagligen bar från när han misslyckades med en övning;))

    Alla blåmärken fattar man ju inte alltid själv hur man får oavsett vart på kroppen.

  • Thu 19 Sep 2019 18:10
    #4

    kan tillägga att blåmärket va stort som en apelsin ungefär, tänker att det borde gjort satans ont..... eller att man skulle dra sig till minnes vad som hänt

  • Thu 19 Sep 2019 18:17
    #5
    +2

    Vems mun skulle ge ett blåmärke stort som en apelsin? en kamel?

  • Thu 19 Sep 2019 20:00
    #6
    +2

    Till att börja med så behöver du börja om från lågstadiet och lära dig uttrycka dig på ordentlig svenska med korrekt ordföljd och svenska uttryck och inte mystiska felaktigt översatta engelska uttryck.

    Därefter så bör du fråga dig själv var för slags varelse som kan orsaka ett sugmärke av apelsin-storlek, och kanske fundera på om han kan ha rätt i att du är sjuk som tror att han har sex med kameler eller elefanter, eller gorillor, eller ännu värre; med orker, jättar och troll.

  • Thu 19 Sep 2019 20:53
    #7
    +1
    babyloonez skrev 2019-09-19 17:54:56 följande:

    ... och efter år av psykisk misshandel så vet jag inte in eller ut.

    vad är din tanke ?


    Min tanke är att om det är denna kille som misshandlar dig psykiskt så spelar det ingen roll om han fått ett sugmärke av en kamel eller inte. Lämna honom!
Svar på tråden ljuger han ?