• Anonym (Ö)

    Min bebis tycker jag är tråkig

    Går rakt på sak. Min 5 månader bebis tycker jag (mamma) är tråkig :( alla andra får soliga leenden men inte jag, krävs enorm ansträngning för mig... leker busar och glad men min bebis reagerar knappt på mig.. reagerar inte på min röst heller.. men pappas röst reagerar han på minsann... är jag så tråkig?är det normalt? Är jag så vardagsmat?

  • Svar på tråden Min bebis tycker jag är tråkig
  • Anonym (julia)
    Praktisk58 skrev 2019-09-19 19:15:07 följande:

    Ammar du så ser ungen dig som vardagsmat


    Haha som en mjölkmaskin. En självklar inventarie i varje bebis vardag.
  • Gameofthrones

    Oroa dig inte, dem tar all intryck. Min dotter va sådan under ett år. Jag fånade mig rätt mkt. Försökte kittlas, gosa mm. Hon är en tänkare och lillgammal. Tar hand om alla speciellt sina större bröder.

    Du har nog fått en tänkare, estetisk människa :)

    Det tror jag.

  • Anonym (Ö)
    Praktisk58 skrev 2019-09-19 19:15:07 följande:

    Ammar du så ser ungen dig som vardagsmat


    han får flaska 
    Anonym (julia) skrev 2019-09-19 19:25:40 följande:
    Haha som en mjölkmaskin. En självklar inventarie i varje bebis vardag.
    flaskmat-maskin kanske? ;) 
    Gameofthrones skrev 2019-09-19 20:57:51 följande:

    Oroa dig inte, dem tar all intryck. Min dotter va sådan under ett år. Jag fånade mig rätt mkt. Försökte kittlas, gosa mm. Hon är en tänkare och lillgammal. Tar hand om alla speciellt sina större bröder.

    Du har nog fått en tänkare, estetisk människa :)

    Det tror jag.


    Tack för svaret :) jag fånar mig allt jag kan... känns bara lite tungt att anstränga så pass mycket hela tiden, när det räcker med att han ser andra människor för att le stora solskensleenden... han reagerar verkligen på sin pappas röst..han vänder sig om och kollar vart han är...så gör han INTE när han hör mig..men försöker tänka att han är så van vid mig...
  • MsM84
    Anonym (Ö) skrev 2019-09-20 12:32:52 följande:

    han får flaska flaskmat-maskin kanske? ;) Tack för svaret :) jag fånar mig allt jag kan... känns bara lite tungt att anstränga så pass mycket hela tiden, när det räcker med att han ser andra människor för att le stora solskensleenden... han reagerar verkligen på sin pappas röst..han vänder sig om och kollar vart han är...så gör han INTE när han hör mig..men försöker tänka att han är så van vid mig...


    Han tror att han sitter fast med dig, det är en självklarhet att du är där. Se det så istället
  • Gameofthrones

    Har din man en mörk röst? Min dotter reagerade också på min makes enbart haha min dotter log bara i sömnen.

  • Anonym (Ö)
    MsM84 skrev 2019-09-20 13:47:29 följande:
    Han tror att han sitter fast med dig, det är en självklarhet att du är där. Se det så istället
    <3 Tack ska tänka så
    Gameofthrones skrev 2019-09-20 16:24:38 följande:

    Har din man en mörk röst? Min dotter reagerade också på min makes enbart haha min dotter log bara i sömnen.


    ja det har han..haha jasså okej :D skönt att höra om fler som haft liknande!
    Anonym (Jhhj) skrev 2019-09-20 16:40:51 följande:

    Ni har väl inte samma humor. :-/


    haha önskar det va bara det.. dock svårt att tro det när andra knappt behöver anstränga sig... 
  • Anonym (A)
    Gameofthrones skrev 2019-09-19 20:57:51 följande:
    Oroa dig inte, dem tar all intryck. Min dotter va sådan under ett år. Jag fånade mig rätt mkt. Försökte kittlas, gosa mm. Hon är en tänkare och lillgammal. Tar hand om alla speciellt sina större bröder.

    Du har nog fått en tänkare, estetisk människa :)

    Det tror jag.
    +1
  • Gameofthrones

    Född i mars!?

    Mars barn brukar vara tänkande, estetiskt tänk, lugna

  • Anonym (Hör)

    Hör han normalt? Pappas röst är mörkare än din. Om du fånar dig med basröst får du mer kontakt då?

Svar på tråden Min bebis tycker jag är tråkig