• Anonym (Osäker)

    Anonyma chattar otrohet?

    Hej,

    Jag är drygt 60 och min man 4 år yngre. Vi har det bra tillsammans men jag har betydligt mindre sexlust nu än förr. Jag har upptäckt att han chattar på nätet. Han säger att det är anonyma chattar mestadels med män. Men de pratar sex och sånt. Han tycker det är oskyldigt men jag tycker det är en form av otrohet. Jag känner att jag inte kan lita på honom fullt ut. Har sett en chatt där han pratade om vårt sexliv. Det känns inte ok. Vad har ni för åsikter om detta?

  • Svar på tråden Anonyma chattar otrohet?
  • Anonym (Osäker)

    Vad menar du? Hur åka jag hjälpa honom när han inte tycker det är något problem? Är det jag som är överkänslig?

  • Anonym (man)
    Anonym (Osäker) skrev 2019-09-20 10:56:06 följande:

    Vad menar du? Hur åka jag hjälpa honom när han inte tycker det är något problem? Är det jag som är överkänslig?


    Vad menar du med anonyma? Är han anonym mot andra men låter dig se vad han skriver eller håller han det hemligt för dig?
  • Anonym (Osäker)

    Han säger att det är anonymt. Jag har läst några chattar när han glömt programmet öppet. Han tycker det är hans ensak och att jag ska lita på honom

  • TriC
    JohannaAsp skrev 2019-09-20 11:40:53 följande:

    Så gjorde min man också. Han delade dessutom bilder av mig. Det var hemskt. Skriv så kan jag berätta


    Delade bilder på dig?? Nakenbilder?? I så fall hoppas jag verkligen(!!) att du polisanmälde honom och sedan kastade ut honom för alltid. 
  • Anonym (man)
    Anonym (Osäker) skrev 2019-09-20 11:20:19 följande:

    Han säger att det är anonymt. Jag har läst några chattar när han glömt programmet öppet. Han tycker det är hans ensak och att jag ska lita på honom


    Jag tycker du ska påminna honom om att han inte lever ensam utan i ett förhållande, och att hemliga chattar då inte alls är hans ensak utan någon som berör er båda, speciellt om han sitter och diskuterar dig och ert sexliv med andra.

    Påminn honom oxå om att såna idiotiska och egoistiska svar är just något som gör att du inte kan lita på honom och att det finns fler män i världen än honom som kanske skulle passa dig betydligt bättre.
  • Anonym (Osäker)
    Anonym (man) skrev 2019-09-20 12:24:46 följande:

    Jag tycker du ska påminna honom om att han inte lever ensam utan i ett förhållande, och att hemliga chattar då inte alls är hans ensak utan någon som berör er båda, speciellt om han sitter och diskuterar dig och ert sexliv med andra.

    Påminn honom oxå om att såna idiotiska och egoistiska svar är just något som gör att du inte kan lita på honom och att det finns fler män i världen än honom som kanske skulle passa dig betydligt bättre.


    Ok, tack så mycket. Det va bra formulerat. Det ska håg försöka göra
  • Anonym (man)
    Anonym (Osäker) skrev 2019-09-20 12:40:32 följande:
    Ok, tack så mycket. Det va bra formulerat. Det ska håg försöka göra
    Så lite så.... ja gör det... många gubbar (eller kärringar) tar sin partner för given efter många år tillsammans. så det kan vara bra att de blir påminda om att så inte är fallet och att det krävs lite ömsesidig respekt om man vill ha sin partner kvar. Och ju tidigare du sätter ner foten desto bättre :)
  • Anonym (Löpmage)

    Han gör samma sak som du gör nu. Diskuterar ert sexliv anonymt på Internet. Inga konstigheter.

Svar på tråden Anonyma chattar otrohet?