• Anonym (Kille)

    Om en tjej vill se nakenbilder

    Hej!

    Hur gör ni om en tjej vill att ni ska skicka nakenbilder innan ni dejtar?

    Tackar ni nej, ja eller ni känner av?

    Hoppas på svar :)

  • Svar på tråden Om en tjej vill se nakenbilder
  • Anonym (Pelle)

    Det kommer aldrig att hända. Tjejer är inte lika Intresserade av en naken manskropp som killar är av en naken kvinnokropp.

    Jag skulle börja fundera på det var en gay kille som spelade kvinna. Men om hon skickade först så kanske.

  • Anonym (Ace)
    Anonym (Pelle) skrev 2019-09-21 21:58:56 följande:

    Det kommer aldrig att hända. Tjejer är inte lika Intresserade av en naken manskropp som killar är av en naken kvinnokropp.

    Jag skulle börja fundera på det var en gay kille som spelade kvinna. Men om hon skickade först så kanske.


    Är nog olika. En tjej kunde tänka sig det, om jag visade först, hon var nyfiken på min kuk (har stor).
    Denna tjejen var vuxen också, 46 år. Inte min grej dock, så några bilder blev det inte
  • Anonym (B)
    Anonym (Pelle) skrev 2019-09-21 21:58:56 följande:

    Det kommer aldrig att hända. Tjejer är inte lika Intresserade av en naken manskropp som killar är av en naken kvinnokropp.

    Jag skulle börja fundera på det var en gay kille som spelade kvinna. Men om hon skickade först så kanske.


    Varit med om ett flertal gånger där kvinnor uttryckligen frågat så jo, det händer.
  • Anonym (MH)

    Nej, dom är säkert inte lika intresserade.. Men att du aldrig fått en förfrågan om att skicka en nakenbild beror nog mest på ditt utseende och att du inte är intressant.

    Vet inte hur många gånger tjejer har efterfrågat naket på Tinder efter att jag fått en avklädd bild.


    Anonym (Pelle) skrev 2019-09-21 21:58:56 följande:

    Det kommer aldrig att hända. Tjejer är inte lika Intresserade av en naken manskropp som killar är av en naken kvinnokropp.

    Jag skulle börja fundera på det var en gay kille som spelade kvinna. Men om hon skickade först så kanske.


  • Oerhörd

    Har aldrig hänt att en kille inte skickat bilder om jag bett om det, men jag brukar vara väldigt specifik med vilken sorts bilder jag gillar, och att alla övertramp leder till omedelbar blockering. Ungefär hälften klarar det...

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (MH) skrev 2019-09-22 12:10:58 följande:

    Nej, dom är säkert inte lika intresserade.. Men att du aldrig fått en förfrågan om att skicka en nakenbild beror nog mest på ditt utseende och att du inte är intressant.

    Vet inte hur många gånger tjejer har efterfrågat naket på Tinder efter att jag fått en avklädd bild.


    Jag har haft Tinder i 5 år och aldrig fått frågan.

    Mitt utseende är nog ganska average även om jag är hyfsat vältränad. Gymmar 3 dagar i veckan.

    Du lär ju vara en riktig hunk då om du får såna frågor? Har du bilder i bar överkropp på Tinder ?
  • Anonym (MH)

    Oj! Är absolut inte vältränad. Jag gymmar inte alls just nu. Har 4 olika bilder på mitt ansikte och överkropp. Dock inte någon där jag har bar överkropp.


    Anonym (Pelle) skrev 2019-09-23 16:00:35 följande:

    Jag har haft Tinder i 5 år och aldrig fått frågan.

    Mitt utseende är nog ganska average även om jag är hyfsat vältränad. Gymmar 3 dagar i veckan.

    Du lär ju vara en riktig hunk då om du får såna frågor? Har du bilder i bar överkropp på Tinder ?


  • Anonym (Pelle)
    Anonym (MH) skrev 2019-09-23 16:40:31 följande:

    Oj! Är absolut inte vältränad. Jag gymmar inte alls just nu. Har 4 olika bilder på mitt ansikte och överkropp. Dock inte någon där jag har bar överkropp.


    Mmm, ja du ser nog bra ut helt enkelt och mer intressant. Utseendet är viktigast på Tinder.
Svar på tråden Om en tjej vill se nakenbilder