• Anonym (Nyfiken på äldre)

    50+ kvinnor. Har er könsbehåring ökat eller minskat med åren?

    Har ni fått tätare eller glesare buske med åren?

    Har håret spridit sig utanför bikinilinjen insida lår och stjärt eller har har håret på dom ställena blivit mindre med åren?

    Har det varit i nån särskild ålder som behåringen tilltagit eller minskat?

  • Svar på tråden 50+ kvinnor. Har er könsbehåring ökat eller minskat med åren?
  • Anonym (hårexplosion)

    Min behåring har ökat med åldern speciellt på ovälkomna ställen som baksida lår och skinkor samtidigt som den blivit glesare på ställen man verkligen vill ha hår som ögonbryn och fransar. Bikinilinjen, vaderna och armhålorna är samma. Hatar det och har testat allt i hårborttagning utan permanent resultat.

  • Anonym (A)

    Har nog varit detsamma sen 20 årsåldern. Är 57 nu men har aldrig haft så mycket hår på kroppen.

    Har avundats dom med en tät buske.

  • Anonym (50-åriga damen)

    Har varit rakad de senaste 25 åren men känslan är att det är ganska så oförändrat, däremot har det börjat bli grått.

  • Anonym (50-åriga damen)

    Har varit rakad de senaste 25 åren men känslan är att det är ganska så oförändrat, däremot har det börjat bli grått.

  • Anonym (Frun)

    Minskat på själva musen men inte på de ställen där man helst kunde vara utan.

  • Drace
    Anonym (Frun) skrev 2019-09-21 14:26:30 följande:

    Minskat på själva musen men inte på de ställen där man helst kunde vara utan.


    Vilka ställen då?
  • Pentra

    Började att raka mig innan jag var 30 år, så jag vet inte. Men håren på benen har blivit färre, tycker jag. Huvudhåret har däremot blivit ganska tjockt, men det började att tjockna så fort jag startade med att äta MSM, så mina data är nog inte jämförbara här. ... /Pentra

  • Anonym (Frun)
    Drace skrev 2019-09-21 14:38:18 följande:
    Vilka ställen då?
    Låren, rumpan.
Svar på tråden 50+ kvinnor. Har er könsbehåring ökat eller minskat med åren?