• Alfonsmamma

    HJÄLP! Blir dum i huvet

    Hej! Vi har nu försökt oss på barn nr 3 och är inne på 7de försöket. Ett missfall i april annars har det stått still men nu har jag haft lite hopp. Är så fruktansvärt trött, drömmer jättemkt och har väldigt ömma bröst. Har BIM nu på måndag eller tisdag 23/9-24/9 och vågar inte ta ett test, det blir för hårt besked. Igår hade vi sex och då kom det lite blod efteråt och jag kände att nu är det kört men inget mer blod på morgonen. Senare idag vid 14 tiden så kom det en jättestor flytningsklump typ med lite blod i (lägger en äcklig bild). Nån som varit med om liknande och nån som har nån gissning om jag är gravid ellee ej?

  • Svar på tråden HJÄLP! Blir dum i huvet
  • Mightmare

    Ser inte ut som ett missfall eller mens. Nidblödning eller så fick du något litet sår under sexet och nu kom det ut lite blod som torkat vid såret. Jag tycker varken det talar för eller emot graviditet om det nu inte är nidis.

  • Alfonsmamma
    Mightmare skrev 2019-09-21 18:09:25 följande:

    Ser inte ut som ett missfall eller mens. Nidblödning eller så fick du något litet sår under sexet och nu kom det ut lite blod som torkat vid såret. Jag tycker varken det talar för eller emot graviditet om det nu inte är nidis


    Kan man få nidblödning såhär sen i cykeln? Ska ha mens om ca 3 dagar och har dessutom symtom sen några dagar och då borde väll ägget ha fäst sig om jag har symtom? Tack för svar!
Svar på tråden HJÄLP! Blir dum i huvet