• Mon 23 Sep 2019 13:19
    158 visningar
    2 svar
    2
    158

    Kan detta vara nidblödning??

    Hej!

    Ska försöka göra detta så smidigt som möjligt. Jag har regelbunden mens, aldrig haft mellanblödningar eller andra bekymmer, tar heller inga preventivmedel. Hade ägglossning 13/9 och ska ha min mens om 5 dagar. Har googlat ihjäl mig men får inga svar. Igår hade jag och sambon lite vuxenmys, efteråt ser jag att det är blod på pappret, i toaletten och lite på sambon, det var såpass rött/rosa att det inte gick att missa. Har som sagt aldrig blött efter samlag eller haft mellanblödningar. Torkade bort med papper och idag är det ingenting som tyder på någon blödning, bara normala flytningar. Dock lite molande värk i mensmagen. Kan detta möjligtvis varit en nidblödning eller är jag helt ute och cyklar? Kan man få molande värk av nidblödning eller är det något annat? Blir knäpp, hjälp :?)

  • Svar på tråden Kan detta vara nidblödning??
  • Anonym (E)
    Mon 23 Sep 2019 13:51
    #1

    Kan ha varit, behöver inte vara. Det är väl bara tiden som kan utvisa.

  • Anonym (Samma­)
    Mon 23 Sep 2019 14:07
    #2

    Ja hade typ likadant.. efter min MA har inte min mens kommit tillbaka. Skulle ha min mens nu den 20e men fick bara en blodblandad flytning då inget annat. Molade till och från och ingen mens i sikte, och än så länge svagt / tveksamma positiva test från RFSU.

Svar på tråden Kan detta vara nidblödning??