• Anonym (Nyingen)

    Nybliven singel- torr vid sex! Diskreta hjälpmedel?

    Tjenare!

    Behöver lite råd ????

    Är nybliven singel efter ett långt, sexlöst förhållande.

    Hamnade i säng med en kille, och kroppen ville liksom ta igen de senaste året- men han hade jättesvårt att få in den! Dels är jag trång, men kan också bli väldigt torr om jag är nervös etc..

    Finns det nåt jäkligt diskret hjälpmedel? Man vill ju inte gå omkring med glidmedel i handväskan och hala fram sådär heller????

  • Svar på tråden Nybliven singel- torr vid sex! Diskreta hjälpmedel?
  • Anonym (Förspel!)

    Ha inte sex innan kroppen är redo, förläng förspelet tills kroppen svarar. Annars är saliv toppen som extra glid, kroppseget och smidigt tillgängligt. Om du generellt är torr finns återfuktande vagitorier.

  • Anonym (Torrisen)

    När jag duschat tar jag en droppe vattenbaserat glid. Det hjälper till

  • Anonym (Nyingen)
    Anonym (Förspel!) skrev 2019-09-23 20:43:12 följande:

    Ha inte sex innan kroppen är redo, förläng förspelet tills kroppen svarar. Annars är saliv toppen som extra glid, kroppseget och smidigt tillgängligt. Om du generellt är torr finns återfuktande vagitorier.


    Vi hade ett jäkla förspel. Men jag vet inte om jag blev så himla osäkert eftersom jag är så ringrostig. Känns ju lite som jag glömt hur man gör????
  • Anonym (Nyingen)
    Anonym (Torrisen) skrev 2019-09-23 20:45:29 följande:

    När jag duschat tar jag en droppe vattenbaserat glid. Det hjälper till


    Gör du det varje gång eller i samband med sex?
  • Anonym (Q54)

    Gillar Acos intima fuktgele. Ger en skön känsla och funkar bra som glid. Känns bättre än deras glidmedel. Härligt förspel och en diskret liten dutt fuktgele sen blir det åka av.

  • Viccan92

    Jag håller faktiskt med i glidmedel. Iaf tills du så att säga kommit igång igen. 

  • Anonym (Nyingen)
    Viccan92 skrev 2019-09-23 21:49:18 följande:

    Jag håller faktiskt med i glidmedel. Iaf tills du så att säga kommit igång igen. 


    Kanske är så att jag ska släpa runt på det då, så ska man bara försöka göra det lite smidigt under själca hålligånget med
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Nyingen) skrev 2019-09-23 21:56:55 följande:
    Kanske är så att jag ska släpa runt på det då, så ska man bara försöka göra det lite smidigt under själca hålligånget med
    Ja iaf om du ska vara spontan och inte ha sex hemma. Finns små och enkla flaskor. Förklarar du för killen så tror jag absolut att han fattar. 
    Jag själv använder inte glidmedel för jag tycker att min känsel försvinner. 
  • Anonym (Torrisen)
    Anonym (Nyingen) skrev 2019-09-23 21:15:03 följande:

    Gör du det varje gång eller i samband med sex?


    I samband med sex
  • Samtalshoran
    Anonym (Nyingen) skrev 2019-09-23 21:56:55 följande:

    Kanske är så att jag ska släpa runt på det då, så ska man bara försöka göra det lite smidigt under själca hålligånget med


    Äsch, man behöver inte smyga med glidmedlet, det är inget att skämmas för. Plocka fram det direkt när ni börjar och använd till att runka av honom med, det brukar uppskattats är min erfarenhet. Använder ni kondom? Då är det viktigt att det inte blir för torrt, kondomen går sönder lättare då.
  • Anonym (Gliiid)
    Anonym (Nyingen) skrev 2019-09-23 20:39:43 följande:

    Tjenare!

    Behöver lite råd ????

    Är nybliven singel efter ett långt, sexlöst förhållande.

    Hamnade i säng med en kille, och kroppen ville liksom ta igen de senaste året- men han hade jättesvårt att få in den! Dels är jag trång, men kan också bli väldigt torr om jag är nervös etc..

    Finns det nåt jäkligt diskret hjälpmedel? Man vill ju inte gå omkring med glidmedel i handväskan och hala fram sådär heller????


    Använd glidmedel, det gör jag jämt. Det är skönare att bli smekt med också. Man kan använda det både på honom och henne.

    Har du inget tillgängligt så kör oralt länge innan, dels blir man oftast våt och annars kan man lätt blöta upp båda könen med saliv...
  • Anonym (113)

    Jag va i exakt samma sitts. Så när jag viste att jag skulle få till de så tog jag lite vattenbaserd underlivs gel för torra slemhinnor. Nu 8 månader senare behövs det inte mer, det var i början och jag tror det beror på tråkigt sex innan. Nu jävlar är det blött kan du tro????

Svar på tråden Nybliven singel- torr vid sex! Diskreta hjälpmedel?