• Anonym (Z)

    Att bli onanerad

    Hej!
    Finns det runkhus i Sverige? Vad gör man där?

    Skulle vara trevligt om man kunde bli onanerad mot en liten peng, alltså som service.

    Jag är alltså inte intresserad av ett fast förhållande eller att ligga med en tjej.

  • Svar på tråden Att bli onanerad
  • Anonym (Silop)

    Har för mig att köp av sexuella tjänster är olagligt i sverige. Du skulle alltså begå ett brott om du betalar pengar för att bli avrunkad.

    Det kan man väl tycka vad man vill om men så ser det ut idag och det är den verklighet vi har att förhålla oss till.

  • feeeeeeeee

    Jag antar att du menar nån slags bordell. De är förbjudna i sveige. Att betala någon för att utföra sexuella tjänster som den du efterfrågar är ett brott, även att fråga någon om det egentligen. Så rasta du herr höger och släpp din fundering för alltid.

  • Anonym (Z)

    Ok, jag trodde att förbudet gällde om man utnyttjade annans könsorgan, vilket inte är fallet här.

    Men jag förstår. Tack för ert förtydligande.

  • Anonym (Z)

    Ok, jag trodde att förbudet gällde om man utnyttjade annans könsorgan, vilket inte är fallet här.

    Men jag förstår. Tack för ert förtydligande.

  • Anonym (Gladiator)

    Men vad tror du dom gör på alla thaimassager som som finns i vartannat gathörn?

  • Anonym (OVANLIG)

    Är det ett krav att det är en tjej som runkar dej? Annars är det ju lätt att lösa.

  • Smörjsmurfen

    Går inte att onanera åt andra. Helt omöjligt faktiskt.

  • Anonym (Nyss masserad)

    Besök närmaste Thaimassage salong, sen löser det sig av sig självt, du behöver inte ens be om det, med lite tur blir du erbjuden hela menyn Oskyldig

  • Anonym (tror inte det)

    Jag tror inte på det.
    thaimassaeshopar  förlorar allt om dom blir påkomna, så dom vågar inte.
    skillnad är om du åker ner till Thailand då är det en annan sak.

  • Anonym (Gladiator)
    Anonym (tror inte det) skrev 2019-09-25 19:42:51 följande:

    Jag tror inte på det.
    thaimassaeshopar  förlorar allt om dom blir påkomna, så dom vågar inte.
    skillnad är om du åker ner till Thailand då är det en annan sak.


    Påkomna? Du menar att dom gör annat än runkar av där? Det tror jag inte.
Svar på tråden Att bli onanerad