• Anonym (Ts)
    Sat 28 Sep 2019 07:21
    557 visningar
    9 svar
    9
    557

    Hitta en partner med samma sexuella fetisch?

    Hej,

    Jag hade turen att träffa mitt ex på tinder och när vi sågs första gången förstod vi båda att vi hade samma secuella preferenser. Vi blev tillsammans och mycket klickade, framförallt i sängen! Vi gick mer och mer åt bdsm, jag undergiven och han dominant och jag fick verkligen känna på hur det ?ska? kännas när man verkligen har ett bra sexliv! Spännande, hett och rough.

    Han lämnade mig pga svartsjuka (hans kontrollbehov?) och nu är jag singel men vill hitta någon att bygga en relation med MEN som även delar detta med mig. Jag har ett högt uppsatt yrke så vill inte gå med i någon bdsm-sida eller liknande.

    Fråga: hur svårt är det att hitta någon med samma sexuella fetisch? Vart hittar jag honom?

  • Svar på tråden Hitta en partner med samma sexuella fetisch?
  • Anonym (Raven­)
    Sat 28 Sep 2019 07:38
    #1

    Jag vet var det finns en :)

  • Anonym (Bc)
    Sat 28 Sep 2019 07:43
    #2

    Lättaste sättet är att bli medlem på sidor likt Bodycontact för att få kontakt med likasinnade, men du skrev att du helst undviker det med tanke på ditt yrke. Man behöver dock inte avslöja ett dyft om vem man är utan mer om vad man gillar tills man känner sig tillräckligt säker på att ta kontakten vidare med någon för en eventuell träff.

    Men det är ju ingen sida man hittar sitt livs kärlek på direkt...

  • Sat 28 Sep 2019 08:52
    #3

    Tinder.

  • Anonym (.)
    Sat 28 Sep 2019 08:54
    #4

    Förstår inte varför du inte kan gå med i darkside? Du behöver ju inte lägga ut bilder på ansikte eller annat som enkelt kan identifiera dig.

    Absolut enklaste sättet att hitta nån med en speciell fetisch är ju Internet

  • Sat 28 Sep 2019 09:44
    #5
    +1

    Jag svarar som kille i denna parprofil.

    Lyft ämnet tidigare i ditt dejtande, när du känner bra vibb med den du pratar med så brukar ju sexsnacket dyka upp...gör klart att det ör med i ditt sexliv

    Dessutom, gå med på darkside.se....många är med bara för att kunna snacka, fråga, dela erfarenhet...och träffas.

    Mycke skumt folk men många trevliga också.

    Jag var säker på att hon skulle resa sig och gå när jag berättade vad jag ville ha med i mitt sexliv, och jag talade också om varför jag kände och tände så...så stärk av en gt eller 3 på dejten med tjejen jag knappt börjat känna, så sa jag lite ironiskt "söker total jämlike till vardags att dela liv och äventyr med, men som till sängs vill vara MIN slampig undergivna ängel på alla sätt och vakna utnyttjad med röd rumpa antagligen, men fortfarande med omtanke och respekt från bådas håll".

    Sambos sedan 6 år

    Du kommer hitta det du söker

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Sat 28 Sep 2019 14:18
    #6
    sexposed skrev 2019-09-28 09:44:35 följande:

    Jag svarar som kille i denna parprofil.

    Lyft ämnet tidigare i ditt dejtande, när du känner bra vibb med den du pratar med så brukar ju sexsnacket dyka upp...gör klart att det ör med i ditt sexliv

    Dessutom, gå med på darkside.se....många är med bara för att kunna snacka, fråga, dela erfarenhet...och träffas.

    Mycke skumt folk men många trevliga också.

    Jag var säker på att hon skulle resa sig och gå när jag berättade vad jag ville ha med i mitt sexliv, och jag talade också om varför jag kände och tände så...så stärk av en gt eller 3 på dejten med tjejen jag knappt börjat känna, så sa jag lite ironiskt "söker total jämlike till vardags att dela liv och äventyr med, men som till sängs vill vara MIN slampig undergivna ängel på alla sätt och vakna utnyttjad med röd rumpa antagligen, men fortfarande med omtanke och respekt från bådas håll".

    Sambos sedan 6 år

    Du kommer hitta det du söker


    Haha det är ju DIG jag söker! Men tack för inlägget! Får leta och söka och ja helt enkelt fråga i tidigt skede :)
  • Sat 28 Sep 2019 14:42
    #7

    Är du medlem på mer än tinder?

  • Anonym (Lycka till)
    Sat 28 Sep 2019 14:53
    #8

    Jag har liknande läggning som du, har tyvärr gett upp sedan länge då alla män jag träffade verkade vara dominanta till en början men sedan endera veknade och levde inte upp till den dominans de i början sade sig besitta, eller så var de egoistiska rövhål som bara ville köra över mig.

    Gifte mig till slut med någon som är mesig för det mesta men även har lite krut när det gäller. Sexuellt är det bra, trots att vi inte är helt kompatibla. Tyvärr har vi även såna gräl som spårar ut och har lett till mer än en orosanmälan.... :(

  • Sat 28 Sep 2019 15:50
    #9
    Anonym (Ts) skrev 2019-09-28 14:18:16 följande:

    Haha det är ju DIG jag söker! Men tack för inlägget! Får leta och söka och ja helt enkelt fråga i tidigt skede :)


    Ha ha ha, sorry...trollbunden av flickvännen. Som redan är som du
Svar på tråden Hitta en partner med samma sexuella fetisch?