• Sun 29 Sep 2019 15:14
    101 visningar
    1 svar
    1
    101

    Någon som vet?

    En fråga någon som vart med om att få en kraftig blödning men ej ont fast tempen håller sig hög och gravtest fortfarande positiva att det gått bra?

    Sitter med hög temp men kraftig blödning som nu pågått i ca 2 dagar å innan lätt bruna spottings e smått orolig pga av detta mina tester visar fortfarande lika starkt positivt eller starkare tröts blödningen.

    Kan det gå vägen ändå eller finns det något annat som lurar kroppen att den gravid fast ej är det?

    Haft svaga positiva test sen i tisdags när mens skulle kommit men dem blivit starkare med tiden..

    Hade ett MA vid denna tiden förra året och vi försökt i 2 år.

    Så jag letar solskenshistorier antar jag!

    Bifogar mitt senaste gravtest taget nyss dock hade jag bara hållt mig 2 timmar typ då jag urinerar oftare än vanligt samt illamående å trött..

    Bifogar även tempkurva där jag ej satt in blödning då den startar om ny cykel då utan bara satt spottings!

  • Svar på tråden Någon som vet?
  • Mon 30 Sep 2019 18:51
    #1

    Hur har det gått?

    Strecket ser lite svagt ut för att vara fyra dagar efter BIM, men jag hoppas jag har fel!

    Använde ff flitigt med första barnet men sedan dess har det varit hopplöst att tempa. Det var intressant att följa med kurvorna och se hur kroppen fungerar :)

Svar på tråden Någon som vet?