• Anonym man 123

    Om mannen har dåligt stånd

    Hur löser kvinnor det om mannen börja få dåligt stånd eller svårt att få upp den?

  • Svar på tråden Om mannen har dåligt stånd
  • Anonym (.)

    Känsligt ämne så det är inget jag som kvinna skulle ta upp först. Jag hade kämpat för att få honom hård såklart, försökt hitta nya/fler/bättre sätt men annars är det upp till honom att ta upp ämnet först.

  • Anonym (Potensring)

    Penisring funkar både för potensen men även för att mannen ska få ett @porr-sprut@, och känna mer fast ta längre tid på sig. Finns många varianter och även för par med vibrator

  • Fritz08
    Anonym (Potensring) skrev 2019-09-29 16:26:52 följande:

    Penisring funkar både för potensen men även för att mannen ska få ett @porr-sprut@, och känna mer fast ta längre tid på sig. Finns många varianter och även för par med vibrator


    Jag håller med dig. Penisringar fungerar superbra.

    TS, du kan beställa någon sexleksak och en penisring. Ta fram dem någon kväll och föreslå lite lek i sängen.
  • Fritz08
    Anonym (Potensring) skrev 2019-09-29 16:26:52 följande:

    Penisring funkar både för potensen men även för att mannen ska få ett @porr-sprut@, och känna mer fast ta längre tid på sig. Finns många varianter och även för par med vibrator


    Jag håller med dig. Penisringar fungerar superbra.

    TS, du kan beställa någon sexleksak och en penisring. Ta fram dem någon kväll och föreslå lite lek i sängen.
  • Anonym man 123
    Anonym (.) skrev 2019-09-29 15:45:50 följande:

    Känsligt ämne så det är inget jag som kvinna skulle ta upp först. Jag hade kämpat för att få honom hård såklart, försökt hitta nya/fler/bättre sätt men annars är det upp till honom att ta upp ämnet först.


    Helt klart är det ett känsligt ämne. Kvinnan tappar ju inte sin sexlust enbart för att mannen inte får upp den och jag har svårt att tro att någon vill leva utan den biten
  • Anonym (Wiklund)

    Ring är värdelöst på mig.
    Däremot - ett tunt rep eller snöre ....
    Sug upp ett stånd och lägg en ögla runt 
    kuk och pung. Bind snöret i vardera handled 
    bakom ryggen - ju mer man rör sig desto mer
    drar det åt runt "paketet". 
    Till slut sitter fan ådrorna UTANPÅ!!!!
    Hårdare kan den inte bli!!

  • Anonym man 123
    Fritz08 skrev 2019-09-29 16:32:08 följande:

    Jag håller med dig. Penisringar fungerar superbra.

    TS, du kan beställa någon sexleksak och en penisring. Ta fram dem någon kväll och föreslå lite lek i sängen.


    Det kan vara värt att testa
  • Anonym (.)
    Anonym man 123 skrev 2019-09-29 17:07:53 följande:

    Helt klart är det ett känsligt ämne. Kvinnan tappar ju inte sin sexlust enbart för att mannen inte får upp den och jag har svårt att tro att någon vill leva utan den biten


    Det är ingen garanti att mannen tappat sin sexlust bara för att han tappat ståndet heller. Han kan vara kåt ändå. Lika väl kan han ha ett fullt fungerande stånd och ändå tappa sexlusten. Så bristande erektion och bristande sexlust är två olika frågor.
  • Anonym (C)

    Jag kollar efter en ny man. Vill inte hantera ett sånt problem.

Svar på tråden Om mannen har dåligt stånd