• Tue 1 Oct 2019 14:58
    376 visningar
    1 svar
    1
    376

    Han vill vara ifred? Vad händer nu

    Orkar inte ,nu är det så att jag och min partner som känt varandra i 2år o lite till snart ,,,,har spenderat mycket tid med varandra och vi tar detta seröst . Vi är vuxna. För några dagar sen hamna personen i depression pga personliga skäl hos hen och förlorat sitt jobb , jag har visat att jag finns för personen och erbjudit mig att lyssna såklart och frågat hur personen mår men hen tycker de blir för mkt ... hen e väldigt lost och sa att hen vill vara ifred för att återhämta sig o kunna må bra igen .Det förstår jag men undrar ifall detta är ett slut eller kommer han höra av sig när detta e över , ja vi älskar varandra men vet inte vad som håller på o hända . Hen är jävligt ledsen och jag vet inte hur jag ska hjälpa , borde jag låta personen va? De blir vara värre om jag kontaktar

    Hjälp

  • Svar på tråden Han vill vara ifred? Vad händer nu
  • Wed 2 Oct 2019 02:28
    #1

    Det har gått några dagar? Ge människan en chans att få ordning på sina tankar och känslor!

    Skicka ett SMS eller mail (eller snail-mail) och säg att du finns där för honom och att han får höra av sig när han är redo. Sedan låter du honom ta kontakt med dig om/när han är redo.

Svar på tråden Han vill vara ifred? Vad händer nu