• Viccan

    Ni som fött barn, se hit

    Jag födde barn för 10 veckor sedan och har ännu avslagsblödning. Hur länge blödde ni efter förlossningen??! Det här känns onormalt länge.

  • Svar på tråden Ni som fött barn, se hit
  • LaFontaine

    Jag blödde i tio veckor. Alltså rent blod, som en mens ungefär. Jag fick åka in och kolla en gång och man kunde konstatera att jag nog hade rester kvar, men att de skulle komma ut av sig själva med mensen.

  • Viccan

    LaFontanie, tack för ditt svar. Nu känns det lite bättre för mig när någon annan har haft lika låndraget. Men beställde en tid till gyn för att kolla upp det imorgon i alla fall.

  • Gameofthrones

    Ca 6- 9 veckor hade jag med mina tre. Väldigt jobbigt.

  • nernu

    Det där kan variera jättemycket. Vad sa bm om det på efterkontrollen?

  • Lustablong

    Efter 7 dagar har jag haft trosskydd efter båda förlossningarna. Väntar tredje barnet nu och hoppas på något liknande..

    Kontakta din BM för konsultation. Det är väl snart dags för efterkontroll?

  • Viccan
    nernu skrev 2019-10-02 11:29:46 följande:

    Det där kan variera jättemycket. Vad sa bm om det på efterkontrollen?


    På efterkollen konstaterades bara att det ser helt ok ut, men att jag ska återkomma om det börjar blöda mer. Det började blöda mer så jag gick en akuttid 4 dagar efteråt, men då såg allting jättebra ut, så min kropp hade då under den tiden rensat ut det sista själv!
  • Viccan
    Lustablong skrev 2019-10-02 16:15:14 följande:

    Efter 7 dagar har jag haft trosskydd efter båda förlossningarna. Väntar tredje barnet nu och hoppas på något liknande..

    Kontakta din BM för konsultation. Det är väl snart dags för efterkontroll?


    Ja det har jag varit på, men nu har jag slutat blöda och det har rett upp sig ????
Svar på tråden Ni som fött barn, se hit