• isolande

    Vad fan är det för fel på folk som facetimear och tar selfies i gymets omklädningsrum?!

    Blir så jävla irriterad. Nu är det andra gången på kort tid som IDIOTER utan vett fotar/filmar i OMKLÄDNINGSRUMMET på mitt gym.

    Första gången det hände var det en tjej som facetimeade i typ en kvart, vänd mot sitt skåp med kameran riktad rakt in i duschen bakom henne. Man bara WTF?! Är ditt jävla pladdersamtal så jävla viktigt att du inte kan vänta i tio minuter av hänsyn till folk som ska duscha?

    Idag var det en annan tjej, som lägligt hade placerat sig framför den största spegeln som även den sitter precis utanför duschen. Hon posade med handduken på axeln och ena benet lite böjt med plutmun, naturligtvis för att kunna posta nåt på instagram....Jag, som duschade, kunde se rakt på hennes skärm, vilket innebär att hennes kamera oxå fick med mig. Jag blev så jävla förbannad att jag gick ut och sa att "kan du SLUTA fotografera i omklädningsrummet?!!!

    Vad fan är det för fel på folk?!!!

  • Svar på tråden Vad fan är det för fel på folk som facetimear och tar selfies i gymets omklädningsrum?!
  • erikaABC

    Prata med dem på gymmet om problemet
    De kanske kan sätta upp en skylt med en påminnelse eller / och
    Säga till folk

Svar på tråden Vad fan är det för fel på folk som facetimear och tar selfies i gymets omklädningsrum?!