• Anonym (anonymungman)

    liten slak penis hindrar mig från att ha sex

    Hej

    Det är så här att jag är en relativ ung man på 27 år som har en fruktansvärd problem som ställer till det för mig vad gäller mitt sex liv.


    Jag har nämligen en väldigt liten slak penis.
    ca 7 cm slak vilket är vanligast, och kanske 9-10cm  i omkrets.

    Min slaka penis varierar stort i slakt läge, men för det mesta ligger den mellan 7cm. Ibland kan den vara 9-10 cm slak med 11 cm i omkrets.

    vid erektion så är den 14-14.5 cm.

    jag får ångest pga min slaka penis, och känner att jag inte kan vara med en kvinna. skäms för mycket, och mår dåligt av detta. sedan så är jag rädd att hon ska sprida rykten eller liknande.

    är också rädd att bli dissad, eller nekad sex när byxorna åker av.


    tjejer har aldrig sett min penis slak, utan den har alltid varit erigerad.


    men ja vill känna mig bekväm när ja e naken framför någon.

    undrar därför vad ja ska göra?


    vill gärna få svar från män och kvinnor som har pojkvänner med samma problem och hur upplever ni det, är ni ok med det? och dessutom så skulle jag vilja veta eran ålder också.

    sedan så skulle jag uppskatta om det finns män med liten slak penis som dejtar ? för mig är dejtande inte aktuellt, har inte haft någon på 4 år.

    lider extremt av det.


    uppskattar ärliga svar.


     


     

  • Svar på tråden liten slak penis hindrar mig från att ha sex
  • Tusselina

    Men vad fanken, vad skulle det överhuvud taget spela för roll vilken storlek det är när den är slak? och den är ju inte ens  särskilt liten slak, då är den väl i så fall lite under snittet erigerad. Möjligen skulle man kanske reagera med att haja till om den var så liten slak att den inte alls syntes typ <1 cm. 
    Ett av mina senaste ex var många gånger inte mer än 3.5-4 cm i slakt tillstånd och växte till sig till 18 cm erigerat - det säger verkligen inte mycket alls vilken storlek det blir erigerat av vad den är slakt tillstånd, ok den lär väl inte krympa, men en del växer knappt något alls medans andra är som mitt ex. 

    Har haft partners mellan 10-25 cm erigerat, haft skönt sex med de allra flesta - den som var störst minst så då det tog flera månader av smärta innan vi kunde ha ordentligt penetrerande sex, den på 10 kändes lite i minsta laget om jag fick välja, men aldrig någonsin har jag hajat till över storleken i slakt tillstånd. 

    Trodde först från rubriken och inledningen att du hade erektionsproblem och det kunde jag kanske förstå vore jobbigt särskilt om man inte är så gammal, men att storleken på den icke erigerat tillstånd skulle vara någon sorts hinder? Nä, det var verkligen ett onödigt hjärnspöke

  • Anonym (anonymungman)

    hur gammal är du om man får fråga?

    glömde att tillägga att när det är kallt ute så kan ja bli 5 cm slak!


    hursomhelst så undrar ja hur din pojkvän eller de män som haft små slaka penisar eller små hur reagerade dem när de skulle ha sex? skämdes de ?

    fanns det situationer då du skratta åt dem eller typ blev plötsligt inte lika sugen på sex, när du väl såg deras penisar?


     

  • MaryM

    Jag hade inte reagerat alls på detta. Som nån skrev tidigare, om den varit 2 cm i slakt så hade det kanske varit lite märkligt, men knappt ens det. Man vet liksom att killar kan få små penisar i slakt tillstånd, och särskilt när det är kallt.

    14 cm i eregerat låter perfekt för mig i alla fall.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM

    Angående att skratta så har man kanske skojat med nån kille om man badar ihop och det är extremt kallt vatten. Alla vet att kuken krymper då, så då har man kanske frågat om den är försvunnen nu och han brukar svara "ja fy fan ha ha ha".

    Jag är 44.

    Låt inte detta hindra dig mer nu TS!


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Inget att noja kring)

    penisstorleksfokuset har jag aldrig förstått.

    Stor eller liten, erigerad eller slak, har inte mycket betydelse.

    Skönt sex hänger mer ihop med viljan att njuta tillsammans och våga bjuda på sig än storlek.

    Skulle inte bry mig alls om det.

    Vissa penisar är små slaka men stora erigerade medans andra är mer eller mindre samma storlek oavsett.

  • Anonym (Gubben 56)

    Vänta tills du blir äldre. Då krymper den ännu mer...

  • Anonym (Slak)

    Det har ingen som helst betydelse hur din kuk är när den är slak. Det viktigaste är att du får den hård och kan genomföra ett samlag. Ännu viktigare här är hur duktig du är på att tillfredsställa en kvinna så hon blir nöjd. Kukens storlek är en bisak i sammanhanget.

  • Anonym (Kvinna)

    I 20års-åldern var jag tillsammans med en man som inte var mycket större erigerad än din är slak ts. Har aldrig brytt mig om det.

  • Anonym (Anonym)

    Slak bryr jag mig inte. Min sambo har mindre än dig när han är slak.

  • Anonym (EN)
    Anonym (anonymungman) skrev 2019-10-03 01:00:08 följande:

    Hej

    Det är så här att jag är en relativ ung man på 27 år som har en fruktansvärd problem som ställer till det för mig vad gäller mitt sex liv.

    Jag har nämligen en väldigt liten slak penis.

    ca 7 cm slak vilket är vanligast, och kanske 9-10cm  i omkrets.

    Min slaka penis varierar stort i slakt läge, men för det mesta ligger den mellan 7cm. Ibland kan den vara 9-10 cm slak med 11 cm i omkrets.

    vid erektion så är den 14-14.5 cm.

    jag får ångest pga min slaka penis, och känner att jag inte kan vara med en kvinna. skäms för mycket, och mår dåligt av detta. sedan så är jag rädd att hon ska sprida rykten eller liknande.

    är också rädd att bli dissad, eller nekad sex när byxorna åker av.

    tjejer har aldrig sett min penis slak, utan den har alltid varit erigerad.

    men ja vill känna mig bekväm när ja e naken framför någon.

    undrar därför vad ja ska göra?

    vill gärna få svar från män och kvinnor som har pojkvänner med samma problem och hur upplever ni det, är ni ok med det? och dessutom så skulle jag vilja veta eran ålder också.

    sedan så skulle jag uppskatta om det finns män med liten slak penis som dejtar ? för mig är dejtande inte aktuellt, har inte haft någon på 4 år.

    lider extremt av det.

    uppskattar ärliga svar.

     

     


    Hur en kuk ser ut slak är helt ointressant. Min man har en liten penis slak men en över medel både i längd och omkrets styv. Det är ju styv som är intressant
  • Anonym (J)

    Om du träffar en seriös tjej så kommer hon absolut inte tänka på det. Tänk på hur mycket tjejer oroar sig för också, att brösten är för små eller olika stora, att underlivet ser "konstigt" ut osv. Om man träffar något seriöst så oroar sig nog alla för något eftersom man vill vara "perfekt" i den andres ögon, spelar ingen roll i vilken ålder. Men Efter ett tag upptäcker man att man oroat sig heelt i onödan:)

    Slappna av och njut av dejtandet istället;)

  • Anonym (Döööhhh)

    När min penis är liten och slak så
    hindrar det mig från sex också.

  • Anonym (hissknappen)

    Min kuk ser ibland mest ut som en hissknapp när den är som minst. Liten, ynklig och ganska skrynklig. När den står är den ca 15 cm lång och tämligen hård. Jag tycker också att det kan vara jobbigt att visa mig naken med min hissknappskuk. På badhus, i bastun med polare osv känner jag mig inte så självsäker. Men då brukar jag tänka att ni har inte sett min kuk när den står i givakt. Då gör den sitt jobb med bred marginal. Inte en enda av alla de kvinnor jag legat med har sagt nåt om storleken. De flesta har jag nog tillfredsställt men inte så mycket med kuken som med hjärnan, fingrarna och tungan. Jag har kommit upp i åren och önskar att jag inte fokuserat så förbannat på min lilla skrynkliga kompis när jag var ung.

  • Tusselina
    Anonym (anonymungman) skrev 2019-10-03 02:18:48 följande:

    hur gammal är du om man får fråga?

    glömde att tillägga att när det är kallt ute så kan ja bli 5 cm slak!


    hursomhelst så undrar ja hur din pojkvän eller de män som haft små slaka penisar eller små hur reagerade dem när de skulle ha sex? skämdes de ?

    fanns det situationer då du skratta åt dem eller typ blev plötsligt inte lika sugen på sex, när du väl såg deras penisar?


     


    Precis fyllt 40, vet inte hur relevant det är dock, har aldrig haft någon annan åsikt i frågan. 

    Den enda jag varit med som verkat skämmas på något sätt var han med 10 cm erigerat, han bad om ursäkt för att han inte var så stor och det var lite avtändande (att han bad om ursäkt alltså), det var ett two-night-stand när jag var 18, men vi hade kul och skönt ändå, men hade varit bättre om han inte bett om ursäkt utan bara gett sig hän. 
    Två andra har trott att de varit små av någon anledning, men de var de inte alls (men där kröp det fram att de tyckte/trodde det lite senare när vi kom in på det av någon anledning). 

    Varför i allsindar skulle jag skratta åt något som utseendet på någons penis? Gör man det är man inte riktigt normal i huvudet (ok har skrattat åt någon som fått för sig att försöka sig på "helikoptern" eller "hamburgaren" men det är ju inte direkt samma sak). 

    Däremot får jag nog säga att jag aldrig varit med om att någon varit slak när kläderna åkt av, man brukar ju hångla och sånt innan man kommer dit (i alla fall om det är någon ny - en stadig partner ser man ju mer ofta naken av andra anledningar och kanske börjar där) - skulle det ske att han fortfarande är slak efter det skulle jag nog snarare fundera om han inte tände på mig, i vilket fall inte över hur penisen såg ut slak. Det är verkligen inte relevant alls och skulle nog säga att majoriteten jag varit med har inte varit större än du slak, de allra flesta har fortfarande varit över medel erigerade.

    Har heller aldrig någonsin hört från någon tjejkompis att hon brytt sig ett dugg om den slak, vissa bryr sig om storleken erigerad (bryr mig själv inte nämnvärt, föredrar runt medel och avstår helst alltför stora) men inte någon har verkat bry sig om storlek i slakt tillstånd. 

    Men som sagt om jag möts av en helt slak när det är dags för kläderna att åka av skulle jag bli minst sagt förvånad och undrande om han verkligen var på humör och tände på mig, oavsett storlek på det slaka organet. I alla fall lite halvhårt hade jag förväntat mig. 
  • Anonym (Slyna)

    Jag har haft mer än 50 olika sexpartners och kan helt ärligt säga att den ENDA penis jag ens minns är min nuvarande sambos.

    Jobbar dessutom på sjukhuset och ser många många många underliv. De flesta män har ?hissknapp? till snorre.

    Oroa dig inte. En kvinna bryr sig inte om en liten slak penis så länge du bryr dig om henne.

Svar på tråden liten slak penis hindrar mig från att ha sex