• Anonym (Julie)

    Han blir inte hård ordentligt!

    Jag har träffat en kille under ca 2 månader.

    Första gången vi skulle ligga så hade han svårt att få upp den. Vi gjorde dock ett nytt försök dagen efter och då var det inga problem.

    Tänkte att detta handlade om nervositet och så, eftersom det var första gången för oss, vilket jag inte tycker är något märkligt och inte helt ovanligt!

    De kommande veckorna blev det rätt mycket sex när vi sågs och det var inga som helst problem för honom att varken få upp den eller att komma.

    Under de senaste gångerna vi har setts så har det återigen varit problem med ståndet för honom! Han säger att han är jättekåt och känner sig jättesugen på att ligga med mig, men ändå så funkar det inte riktigt.
    Han blir liksom inte riktigt hård alls. Det konstiga var härom dagen då vi försökt ha samlag och det inte funkade för honom. Jag började då att suga honom istället och trots att han fortfarande var relativt mjuk så kom han!

    Det är oftast han som tar initiativet till sex, så jag tänker att om han inte vill ligga med mig så skulle han väl inte ta initiativet till det? Men jag börjar ändå känna mig osäker på mig själv!

    Han är strax över 40. Vet inte när killar kan börja få problem med potensen pga ålder? Jag har inte frågat om han haft dessa problem förut.

    Det jag undrar är egentligen om hur jag ska bete mig? Vad säger man? Om det händer enstaka gånger så är det absolut inget som jag hänger upp mig på. Men nu har vi inte kunnat ligga ordentligt på 2 veckor och jag märker ju att han tycker att det är jobbigt själv. Och jag börjar också tycka ett det är jobbigt.

    Ser gärna svar från killar!

  • Svar på tråden Han blir inte hård ordentligt!
  • Anonym (.)

    Be han söka hjälp hos läkaren. Motion bättre kost, undvika rökning med mera kan hjälpa, finns även piller.

    Är nog läge att förklara att du tycker en hård kuk är viktigt...

  • Anonym (Trött)

    Potens på denna ålder Är bäst.De är nånting annat problem med honom.Kanske han är trött eller han har några på sidan och hinner inte på alla sidor.Fråga honom vad är problemet?Kanske tänder inte på dig?lycka till

  • Anonym (Julie)
    Anonym (.) skrev 2019-10-03 08:28:01 följande:

    Be han söka hjälp hos läkaren. Motion bättre kost, undvika rökning med mera kan hjälpa, finns även piller.

    Är nog läge att förklara att du tycker en hård kuk är viktigt...


    Fast det funkade ju till alldeles nyligen?
  • Anonym (Jag vet)

    Det är väldigt vanligt. Eftersom det fungerade för så kort tid sedan är det inget fel på honom. 
    För var gång ni provar och det inte fungerar blir han mer låst. 
    Visa honom att han kan vara avslappnad. Prova med icke-penetrerande sex några gånger.
    Testa på morgonen.
    Utlösningen och erektionen är inte beroende av varandra.

  • Anonym (Grus i dojjan.)

    Pulla honom lite i rumpan ska du se att han blir hård.

  • Anonym (Eli)
    Anonym (Julie) skrev 2019-10-03 08:25:45 följande:

    Jag har träffat en kille under ca 2 månader.

    Första gången vi skulle ligga så hade han svårt att få upp den. Vi gjorde dock ett nytt försök dagen efter och då var det inga problem.

    Tänkte att detta handlade om nervositet och så, eftersom det var första gången för oss, vilket jag inte tycker är något märkligt och inte helt ovanligt!

    De kommande veckorna blev det rätt mycket sex när vi sågs och det var inga som helst problem för honom att varken få upp den eller att komma.

    Under de senaste gångerna vi har setts så har det återigen varit problem med ståndet för honom! Han säger att han är jättekåt och känner sig jättesugen på att ligga med mig, men ändå så funkar det inte riktigt.

    Han blir liksom inte riktigt hård alls. Det konstiga var härom dagen då vi försökt ha samlag och det inte funkade för honom. Jag började då att suga honom istället och trots att han fortfarande var relativt mjuk så kom han!

    Det är oftast han som tar initiativet till sex, så jag tänker att om han inte vill ligga med mig så skulle han väl inte ta initiativet till det? Men jag börjar ändå känna mig osäker på mig själv!

    Han är strax över 40. Vet inte när killar kan börja få problem med potensen pga ålder? Jag har inte frågat om han haft dessa problem förut.

    Det jag undrar är egentligen om hur jag ska bete mig? Vad säger man? Om det händer enstaka gånger så är det absolut inget som jag hänger upp mig på. Men nu har vi inte kunnat ligga ordentligt på 2 veckor och jag märker ju att han tycker att det är jobbigt själv. Och jag börjar också tycka ett det är jobbigt.

    Ser gärna svar från killar!


    Nu är jag visserligen inte kille, och går väl in lite på ett sidospår här... men är det inte så sjukt mysigt att suga en mjuk kuk som kommer? Jag föredrar det över en hård, men det är ju Extremt svårt att få till av given anledning :P men jag blir lite avundsjuk på just det där, faktiskt!

    Med det sagt dock så förstår jag hur det kan kännas för dig. Att du börjar tvivla på att han verkligen är tänd på dig och så. Men jag tror det kan vara samma för killar som oss tjejer ibland. Vissa har bara väldigt svårt att bli våta, oavsett hur kåta och tända dom är. Har ett par kompisar som lider av det. Ibland vill inte kuken/fittan riktigt bara. Men du måste lita på honom när han säger att han är tänd på dig. Och jag menar, en kille som har svårt att bli hård och samtidigt är den som tar initiativ till sex Trots detta? Han är garanterat jääääätte tänd på dig!!
  • Anonym (Ola)

    Testa å sutta på den....testa länge....upp mot 45 -70 min 
    Testa å bli mer slampig i ditt sätt att vara på...

  • Anonym (Julie)
    Anonym (Eli) skrev 2019-10-03 12:58:04 följande:
    Nu är jag visserligen inte kille, och går väl in lite på ett sidospår här... men är det inte så sjukt mysigt att suga en mjuk kuk som kommer? Jag föredrar det över en hård, men det är ju Extremt svårt att få till av given anledning :P men jag blir lite avundsjuk på just det där, faktiskt!

    Med det sagt dock så förstår jag hur det kan kännas för dig. Att du börjar tvivla på att han verkligen är tänd på dig och så. Men jag tror det kan vara samma för killar som oss tjejer ibland. Vissa har bara väldigt svårt att bli våta, oavsett hur kåta och tända dom är. Har ett par kompisar som lider av det. Ibland vill inte kuken/fittan riktigt bara. Men du måste lita på honom när han säger att han är tänd på dig. Och jag menar, en kille som har svårt att bli hård och samtidigt är den som tar initiativ till sex Trots detta? Han är garanterat jääääätte tänd på dig!!
    Tack för ditt svar!

    En mjuk kuk brukar ju bli hård när man suger och kommer, tror aldrig att jag varit med om detta faktiskt förut och blev väldigt förvånad över att han ändå kom rätt snabbt när jag började suga! Trodde att jag skulle få hålla på tills käkarna gick ur led..

    Jag märker ju på alla sätt att han tycker om mig och vill vara med mig! Har ingen anledning att tro att han skulle träffa någon annan eller att han börjar tröttna på mig.

    Är bara svårt att veta hur jag ska bete mig när det händer! Ska man inte säga något alls, skoja bort det eller fråga honom om det är något särskilt?
  • Anonym (Ola)

    Varför ska du babbla om det. Säg inget. Sug, svälj och var glad. Då kommer han fria inom snart.

  • Anonym (Julie)
    Anonym (Ola) skrev 2019-10-03 15:38:36 följande:

    Varför ska du babbla om det. Säg inget. Sug, svälj och var glad. Då kommer han fria inom snart.


    Jag både suger, sväljer och är glad.. men giller att kunna ha samlag med min man emellanåt också! 
  • Anonym (Ola)
    Anonym (Julie) skrev 2019-10-03 15:46:14 följande:
    Jag både suger, sväljer och är glad.. men giller att kunna ha samlag med min man emellanåt också! 
    Duktig flicka! Blev faktiskt hård av att läsa ditt svar! Skäms
    Klart du vill bli påsatt ordentligt. Ge det tid. Vissa är trögstartade. Jag tror på honom. Det komma lossna. Ge inte upp honom
  • Anonym (T)

    Dumpa! Han kommer aldrig kunna tillfredsställa dig, tyvärr.

  • Anonym (Ola)

    horribelt svar! Om en kvinna är för slapp i hålet blir ditt råd att dumpa för hon kan inte tillfredsställa sin man längre pga för slappt hål. Nä lyssna inte på detta stolpskott!

  • RK man
    Anonym (.) skrev 2019-10-03 08:28:01 följande:

    Be han söka hjälp hos läkaren. Motion bättre kost, undvika rökning med mera kan hjälpa, finns även piller.

    Är nog läge att förklara att du tycker en hård kuk är viktigt...


    Sista meningen i det här svaret är inte alls den framkomliga vägen.

    Det finns en massa anledningar till att kuken inte är stenhård. Men ingen av anledningarna är pga trådstartaren. Det kan du vara helt trygg med. Men om du säger kommentarer som ovanstående skriver - då kan du räkna med att få det svårt. Vad skulle Anonym (.) säga om en kille sade "Om du inte får orgasm nu så gör jag fan slut"?
  • RK man

    Min kuk är ibland inte hård. Jag bekymrar mig inte så mycket då fingrar och mun är utmärkta verktyg. Så om man inte lägger så mycket fokus mer än på att njuta så blir det oftast bäst. Jag kan vara sladdrig som en manet ena sekunden, men hård som en stålborr nästa. Bygg inte upp pressen. Skratta åt det tillsammans. 
    Onanera framför honom. Ta fram en dildo. Njut. Om du njuter och inte ställer några krav så blir det nog bra. 
    Fan att sex ska vara så mycket schabloner.
    Jag är 50+ och har aldrig haft så bra sex. Även om min kuk inte alltid står som en stock. Men då är jag väldigt fokuserad på kvinnlig njutning. Det är min "grej".

  • Office

    Inget ovanligt att få det i 40-årsåldern, eller 30-årsåldern, eller inte alls. Beror på så många faktorer. 

    Extremt viktigt är att du inte sätter press på honom, t.ex. framstår som besviken när ni ska ha samlag för han inte blir hård. Det gör saken tusen gånger värre, tro mig. 

    Har ni pratat om det alls? Om inte kan jag garantera att han oroar sig för att du ska märka/ta illa upp/tröttna, och den oron och pressen gör alltid erektionsproblem värre.
    Ta upp det på ett helt kravlöst sätt när ni är i en trygg situation, t.ex. ligger i sängen eller soffan. Räcker med att säga "Jag märker att du inte alltid blir så hård som DU vill" (säg aldrig "som jag vill" för det är att sätta press), fråga bara lite om det. Han kanske redan vet och har 100% koll på vad det beror på, kan vara en medicinsk åkomma han inte vill berätta om, eller nåt helt annat. 

    Ibland räcker det faktiskt med att bara prata om det med varandra så försvinner delvis problemet, då blir båda helt medvetna om det och han kan känna att det är "okej" att inte alltid bli hård, ja då försvinner pressen hos honom och han blir hård. 

    Sen finns en hel medicinsk bit med hur det fungerar, blir lite långt att skriva här. Så tänk på ovan till att börja med. 

  • Anonym (A)

    Låt honom lägga fokus på dig & ickepenetrerande sex och se vad som händer?

  • Anonym (Julie)
    RK man skrev 2019-10-03 16:24:27 följande:

    Min kuk är ibland inte hård. Jag bekymrar mig inte så mycket då fingrar och mun är utmärkta verktyg. Så om man inte lägger så mycket fokus mer än på att njuta så blir det oftast bäst. Jag kan vara sladdrig som en manet ena sekunden, men hård som en stålborr nästa. Bygg inte upp pressen. Skratta åt det tillsammans. 
    Onanera framför honom. Ta fram en dildo. Njut. Om du njuter och inte ställer några krav så blir det nog bra. 
    Fan att sex ska vara så mycket schabloner.
    Jag är 50+ och har aldrig haft så bra sex. Även om min kuk inte alltid står som en stock. Men då är jag väldigt fokuserad på kvinnlig njutning. Det är min "grej".


    Jo ska väl kanske tillägga att han är duktig med både tunga och fingrar och ser till att jag kommer när det inte funkar för honom! Så kanske är jag kräsen som vill ha hela paketet varje gång. Men när allt funkar för honom så är det verkligen jääättebra, så jag har väl blivit lite bortskämd, haha!
    Vi har ju inte träffats så länge, så det är väl därför som osäkerheten kommer krypande.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Julie) skrev 2019-10-03 15:31:09 följande:
    Tack för ditt svar!

    En mjuk kuk brukar ju bli hård när man suger och kommer, tror aldrig att jag varit med om detta faktiskt förut och blev väldigt förvånad över att han ändå kom rätt snabbt när jag började suga! Trodde att jag skulle få hålla på tills käkarna gick ur led..

    Jag märker ju på alla sätt att han tycker om mig och vill vara med mig! Har ingen anledning att tro att han skulle träffa någon annan eller att han börjar tröttna på mig.

    Är bara svårt att veta hur jag ska bete mig när det händer! Ska man inte säga något alls, skoja bort det eller fråga honom om det är något särskilt?

    Ja, det är ju det vanliga. Nästan alla blir hårda bara man tar kuken i munnen liksom :P Men jag gillar när dom är mjuka när dom kommer. Det är såååå mysigt!! Mjukt, gosigt och härligt på nå vis. Men jag är väl konstig som tycker så, antar jag! Haha! :D


    I min erfarenhet är det inte allt för ovanligt att killar inte alltid får upp den. Och ett par jag träffat (iofs bara en kortare tid, men ändå) har haft problem liknande dom du beskriver. Om det är mer än bara ett engångsligg typ, så brukar jag föredra att prata om saker. För dom det inte på tal så gör jag gärna det. Man får ju vara införstådd med att det kan vara känsligt, men jag tycker ändå att det har funkat bäst att vara lite tillmötesgående, visa omtanke och liksom... höra efter hur han känner sig och så. Viktigt att han inte uppfattar det som att du lägger någon skuld på honom, för då blir det bara svårt att dyka djupare i ämnet. Skoja bort det tror jag är en dålig idé. Ta det på allvar, men gör ingen stor sak av det. utan försök hålla det lagom lättsamt, typ. 


    Det har funkat för mig iaf =)

Svar på tråden Han blir inte hård ordentligt!