• IceKitten

    Leos lekland

    Vid vilken ålder tyckte ni att det började bli lönt att ta med barnen till Leos lekland (och liknande ställen)? När kändes det som att barnet började uppskatta det liksom?

  • Svar på tråden Leos lekland
  • Thessiss

    Jag har varit där med mina barn sen tidig ålder.

    Nu senast med lillgrabben som var ca 14 månader då och han hade jätteroligt.

    Leos har ju ett eget litet lekland för de minsta barnen.

    Så passar nog för vilken ålder som helst :)

  • Anonym (Tidigt)

    Mina har uppskattat det från ca 8-9 månader. Det är väl gratis innan barnet fyllt 1? Haft kul där i alla åldrar.

  • LFF

    Ett mindre, lokalt, lekland började de gå till när de var typ 2,5-3 år gamla. Leos var de för första gången på för en månad sedan ungefär när de firade en kompis som fyllde 6 år. Med tanke på storleken på vårt närmaste Leos så var det skönt att vi inte varit där tidigare. Nu kunde de springa runt som två tokar och kom till oss med jämna mellanrum när vi stod vid sidan av och kollade på. 

  • Mascaraklumpar

    Från ca 8-9 månader. Förutom att barnet tyckte det var roligt med alla bollar och klossar och dylikt i småbarnshörnan så var det ett alldeles utmärkt ställe att gåträna på.

  • Gameofthrones

    Mina barn har uppskattat sen barnsben ifrån 18 månaders ålder. Min minsta tycker det är superkul fortfarande. 2 älsta nej. Låg och mellanstadiet Nu är det annat istället Laserdome typ.

Svar på tråden Leos lekland