• Anonym (Signa­tur)
    Fri 4 Oct 2019 13:09
    482 visningar
    2 svar
    2
    482

    Vem maskar mest i relationen?

    Vem undviker att göra saker mest i er kvinna-man relation?

    Nu menar jag i hushållet, med barn, djur, städ, undanplockning, aktiviteter, planering osv. Alltså familjen AB

    Det brukar vara heta diskussioner i mansbebis-trådarna så vi får se hur en omröstning ser ut. Var nu ärlig och svara inte bara hur du tycker att det bör vara eller som det är just nu. Ta över lag. Generellt. Vem latar sig mest och slipper undan mest? ?Glömmer?.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem maskar mest i relationen?
  • Mascar­aklump­ar
    Fri 4 Oct 2019 17:46
    #1

    Båda lika mycket. Men jag känner att det beror på att jag lagt mig på hans nivå. Hade jag varit ensamstående så tror jag att jag fått mer gjort än vad vi får tillsammans (men å andra sidan hade jag haft mindre tid för barnen och för mig själv då).

  • Anonym (Signa­tur) Trådstartaren
    Fri 4 Oct 2019 18:10
    #2
    Mascaraklumpar skrev 2019-10-04 17:46:58 följande:

    Båda lika mycket. Men jag känner att det beror på att jag lagt mig på hans nivå. Hade jag varit ensamstående så tror jag att jag fått mer gjort än vad vi får tillsammans (men å andra sidan hade jag haft mindre tid för barnen och för mig själv då).


    Att ägna sig åt sina barn kan jag tycka är en aktivitet som ingår i familjen AB. Många människor maskar bort tiden med sina barn också. Sätter dom med en mobil eller platta i handen eller framför tvn så de själv kan slöa i soffan.
Svar på tråden Vem maskar mest i relationen?