• Anonym (Polis­anmält­)
    Sat 5 Oct 2019 23:33
    362 visningar
    5 svar
    5
    362

    Vart försvann tråden om Malin och Emma och den otrogna mannen?

    Det var en tråd uppe här på familjeliv imorse. Den handlade om ?Malin? och ?Emma?. Ena kvinnans man hade gjort en annan kvinna gravid och hade varit otrogen mot sin fru som skrev tråden. Båda kvinnorna skrev i inlägget med olika alias. andra kvinnan sa bla att hon blivit mordhotad. Vilket är väldigt allvarligt

    Jag har sparat screenshots men undrar vart tråden försvann? Någon som vet vilken jag menar och såg det sista som skrevs i tråden?

    Raderades den kanske?

  • Svar på tråden Vart försvann tråden om Malin och Emma och den otrogna mannen?
  • Sat 5 Oct 2019 23:35
    #1
    +1

    Den finns kvar och heter ?Min man har gjort en annan kvinna gravid?. Såg den på första sidan nyss.

  • Anonym (Polis­anmält­) Trådstartaren
    Sat 5 Oct 2019 23:41
    #2
    Schack73 skrev 2019-10-05 23:35:34 följande:

    Den finns kvar och heter ?Min man har gjort en annan kvinna gravid?. Såg den på första sidan nyss.


    Det är två olika :( behövde verkligen hitta tråden men jag antar att hon raderade tråden
  • Anonym (w)
    Sat 5 Oct 2019 23:42
    #3

    Varför screenshota? Troligtvis togs den bort om den röjde någons identitet, har då inte sett den idag om den legat i Känsliga Rummet. TS brukar kunna få sin tråd bortplockad också.

  • Anonym (w)
    Sat 5 Oct 2019 23:43
    #4

    Varför är den tråden så viktig för dig?

  • Sat 5 Oct 2019 23:49
    #5

    Trådar tas bort av följande anledningar. Tråden bryter mot forumreglerna TS önskar få den raderad. /admin


    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
Svar på tråden Vart försvann tråden om Malin och Emma och den otrogna mannen?