• Sat 5 Oct 2019 23:53
    1008 visningar
    4 svar
    4
    1008

    Intralipid- fertilitetsklinik i Falun

    Hej!

    Har någon av er erfarenhet att att få intralipid dropp efter insättning av embryo? Fertilitetskliniken i Falun har nu en studie om detta och jag vill veta om det lyckats för några?

  • Svar på tråden Intralipid- fertilitetsklinik i Falun
  • Mon 7 Oct 2019 09:34
    #1
    SY83 skrev 2019-10-05 23:53:22 följande:

    Hej!

    Har någon av er erfarenhet att att få intralipid dropp efter insättning av embryo? Fertilitetskliniken i Falun har nu en studie om detta och jag vill veta om det lyckats för några?


    Utomlands (USA, England och Grekland) har Intralipid använts rutinmässigt i många år. Du är välkommen till Atentråden, en tråd som varit aktiv sen 2012, där finns väldigt många som fått barn tack vare blodförtunnande mediciner, kortsontabletter och intralipiddropp. Tråden heter "Vi som snart är gravida efter utredning i Aten".
  • Mon 7 Oct 2019 09:35
    #2
    SY83 skrev 2019-10-05 23:53:22 följande:

    Hej!

    Har någon av er erfarenhet att att få intralipid dropp efter insättning av embryo? Fertilitetskliniken i Falun har nu en studie om detta och jag vill veta om det lyckats för några?


    Utomlands (USA, England och Grekland) har Intralipid använts rutinmässigt i många år. Du är välkommen till Atentråden, en tråd som varit aktiv sen 2012, där finns väldigt många som fått barn tack vare blodförtunnande mediciner, kortsontabletter och intralipiddropp. Tråden heter "Vi som snart är gravida efter utredning i Aten".
  • Tue 15 Oct 2019 00:25
    #3

    Hej! 


    Jag sökte mig aktivt till Falun efter fyra missfall i samband med syskonförsök. I Falun fick jag Intralipid, prednisolon och innohep vilket ledde till en femte graviditet där jag fick behålla barnet och Lillebror är idag 3.5 år! Nu har jag varit uppe i Falun igen (bor i Skåne) och återfört vår blastocyst från frysen. Fick återigen samma medicinering. Nu får vi se om det bara var tur eller inte med Lillebror. 


    Du kan läsa allt om mina behandlingar i min blogg. Se länk nedan! Lycka till med allt.


    Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
  • Tue 19 Nov 2019 06:10
    #4
    SY83 skrev 2019-10-05 23:53:22 följande:

    Hej!

    Har någon av er erfarenhet att att få intralipid dropp efter insättning av embryo? Fertilitetskliniken i Falun har nu en studie om detta och jag vill veta om det lyckats för några?


    Hej! Jag har fått det efter mina två äggplock, alltså 5 dagar innan återföring. Dock blev jag inte gravid nån av dom två gångerna.
Svar på tråden Intralipid- fertilitetsklinik i Falun